English

مسوولین کشورهای آسیایی عضو سیزم با وزیر دفاع دیدار کردند

مسوولین کشورهای آسیایی عضو سیزم با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار کردند.

مسوولین کشورهای آسیایی عضو سیزم با وزیر دفاع دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری موج، مسوولین کشورهای آسیایی عضو سیزم که برای شرکت در پنجمین اجلاس آسیایی سیزم به تهران سفر کرده اند عصر امروز با حضور در وزارت دفاع با سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار کردند.

سردار دهقان در این دیدار طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش و نقش آن در تقویت همبستگی میان ملت ها تصریح کرد: ورزشکاران می‌توانند پیام آوران صلح، دوستی و امنیت میان کشورها باشند.

وی، ورزش را مکانیزمی برای پیوند خوردن منافع کشورها به یکدیگر توصیف کرد و افزود: در سایه ورزش می توان حتی مهارت مدیریتی و اداری میان ملل مختلف را توسعه داد.

وزیر دفاع گفت: دیپلماسی ورزش در قالب و مفهوم وسیع سیزم با تکیه بر ظرفیت و فرصت ایجاد شده می‌تواند به سرفصل مهمی در رابطه بین حوزه نظامی و ورزشی تبدیل گردد.

سردار دهقان در پایان ابراز امیدواری کرد: پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو سیزم در تهران منجر به همفکری و برنامه ریزی دقیق و هدفمند میان یکدیگر شود و زمینه های بیشتری را برای دوستی از طریق ورزش در قاره کهن و بزرگ آسیا فراهم کند.

در ابتدای این دیدار سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از روند اجرا و نتایج پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو «سیزم» در تهران را به استحضار وزیر دفاع رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه