English

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار شد

تجمیع کارت‌های بانکی در یک کارت/ شبکه بانکی اقدام کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود تعداد بالای کارت‌های بانکی، گفت: باید سیستم بانکی کشور امکان تجمیع کلیه کارت‌های بانکی در یک کارت را فراهم کند.

تجمیع کارت‌های بانکی در یک کارت/ شبکه بانکی اقدام کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شبستر در مجلس، معصومه آقاپور علیشاهی اظهار داشت: افزایش تراکنش‌های بانکی در ایام پایانی سال ایجاب می‌کند بانک‌ها با برنامه ریزی و افزایش ساعات کاری پاسخگوی مطالبات بانکی مردم باشند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با افزایش سقف برداشت از دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها بخشی از مشکلات مردم در زمینه تامین وجه نقد برای خریدهای شب عید را رفع می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: براساس گزارش‌ها در حال حاضر تعداد کارت‌های بانکی نسبت به جمعیت کشور بسیار بالا است که این نکته مثبتی نیست.

آقاپورعلیشاهی با اشاره به اینکه تعداد کارت‌های بانکی در کشور بالا است، گفت: باید سیستم بانکی کشور امکان تجمیع کلیه کارت‌های بانکی در یک کارت را فراهم کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیأت نظارت بر اندوخته اسکناس، مشکلی از بابت تامین اسکناس نو مورد نیاز مردم، در ایام نوروز وجود ندارد که البته باید این اسکناس‌ها با مدیریت بطور مناسب توزیع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه