English

«مجالس شهدا را با مسائل سیاسی و حزبی آمیخته نکنیم»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: سرمایه‌هایی همچون شهدا و خانواده‌های ایثارگران‌شان را داریم که نباید ارزشمند بودن کار آنها را فدای سیاست و حزب و گروه کنیم.

«مجالس شهدا را با مسائل سیاسی و حزبی آمیخته نکنیم»

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مهدی ظفری که در کنگره شهدای دانش‌آموز استان همدان سخن می‌گفت بیان کرد: چنین محافلی جایگاه پرداختن به شهدا نیست و من نیز اهل سیاست نیستیم. نباید مجالس و محافل شهدا را با مسائل سیاسی، حزبی و گروهی آمیخت چرا که این افراد جایگاهی والایی دارند.

ظفری خاطرنشان کرد: سرمایه‌هایی همچون شهدا و خانواده‌های ایثارگران‌شان را داریم که نباید ارزشمندی کار آنها را فدای سیاست و حزب و گروه کنیم. برای همین باید مراقب باشیم سرگرم مسائل پوچ و بی‌معنی نشده و از یاد شهدای‌مان غافل نباشیم. وحدت و محبت از ویژگی‌های نظام توحیدی است به طوریکه همگی در حفظ ارزش‌ها وظیفه‌مند هستند.

وی با بیان اینکه همه باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب احساس مسئولیت کنند، یادآور شد: ما همچون مسافرانی در کشتی جمهوری اسلامی هستیم که باید برای رسیدن به سرمقصود نهایی در آنها وحدت داشته باشیم. شهید همدانی 40 سال خدمت کرد و دوباره به صحنه جنگ آمد، چرا که ما هنوز در مقدمات انقلاب هستیم و زمینه انقلاب جهانی و انقلاب حضرت مهدی(عج) را باید فراهم کنیم.

ظفری اتهام‌زنی در صحنه‌های سیاسی را گناه محض شمرد و گفت: کسی حق ندارد ابراز کند سهمی در انقلاب ندارد و کسی هم نمی‌تواند بگوید انقلاب سهم اوست چرا که همه در بروز و ظهور انقلاب نقش داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه