English

طبق مصوبه مجلس در بودجه ۹۶

دولت و بانک مرکزی مکلف به تأمین تسهیلات لازم برای مسکن ۱۰۰ هزار نفر از ایثارگران شدند

نمایندگان مجلس در بودجه 96، دولت و بانک مرکزی را مکلف کردند نسبت به تأمین تسهیلات لازم برای تأمین مسکن 100 هزار نفر از ایثارگران و یارانه و تسهیلات منابع موجود اقدام کنند.

دولت و بانک مرکزی مکلف به تأمین تسهیلات لازم برای مسکن 100 هزار نفر از ایثارگران شدند

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (شنبه) پارلمان و در جریان بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال 96، با الحاق یک بند به تبصره 18 این لایحه موافقت کردند.

طبق مصوبه مجلس، در راستای اجرای ماده 65 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 2، دولت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف به تأمین تسهیلات لازم برای تأمین مسکن 100 هزار نفر از ایثارگران و یارانه و تسهیلات منابع موجود در این قانون شدند.

تبصره یک- ایثارگرانی که در سنوات گذشته از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کرده‌اند و تا پایان سال 94 آن را تسویه کرده‌اند، می‌توانند به شرط ساخت مسکن جدید از تسهیلات ارزان قیمت ایثارگری در قانون بودجه سال 1396 بهره‌مند شوند.

تبصره دو- بنیاد شهید می‌تواند تعداد 5000 فقره وام مسکن از محل سهمیه سال 96 را مجدداً برای ایثارگرانی که در سنوات قبل، از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند با اولویت برای ایثارگران فاقد مسکن بدون رعایت ضوابط تخصیص دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه