English

یازدهمین نشست مشترک کنسولی ایران و ارمنستان برگزار شد

یازدهمین نشست مشترک کنسولی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در تاریخ نهم لغایت دهم اسفندماه در ایروان برگزار شد.

یازدهمین نشست مشترک کنسولی ایران و ارمنستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، ریاست هیات ایرانی را علی چگنی، مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان و ریاست هیات ارمنی را  کارمیر شالیان رئیس امور کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری ارمنستان به عهده داشتند.
در این نشست که با حضور سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان برگزار شد، طرفین ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، طیف وسیعی از موضوعات مورد علاقه در جهت گسترش تعاملات مردمی را مورد بررسی قرار دادند.
در این دور از گفت‌وگوهای کنسولی بین دو کشور راههای ارتقای هرچه بیشتر مناسبات در حوزه های گردشگری، تجارت و سرمایه گذاری مورد تبادل نظر قرار گرفت.
مقام های کنسولی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در این دور از گفت‌وگوها با ابراز خرسندی از لغو روادید میان دو کشور، این امر را بستری مناسب جهت توسعه روابط فی مابین در عرصه های مختلف توصیف کردند.
باعنایت به لغو روادید عادی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان و گرجستان، طرف ارمنی پیشنهاد کرد توسعه همکاریها در حوزه های مختلف به سطح منطقه ای تعمیم یابد.
در پایان این دور از مذاکرات یادداشت تفاهم همکاری های کنسولی به امضای مقام های کنسولی دو کشور رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی