English

وزارت نفت به اعتبار زیرساخت های روستایی موظف شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای وزارت نفت را به اختصاص اعتبار زیرساخت های روستایی مکلف کردند.

وزارت نفت به اعتبار زیرساخت های روستایی موظف شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در نوبت بعدازظهر نشست علنی امروز مجلس در تصویب بند الحاقی 1 تبصره یک قانون لایحه بودجه 96 با دراختیار قرار دادن اعتبار به بنیاد مسکن توسط  وزارت نفت برای اعتبار زیرساخت های روستایی موافقت کردند.

براساس این گزارش در اجرای تبصره الف ماده 6 قانون تنظیم مقررات مالی دولت برخی از مقررات مالی دولت در وزارت نفت مکلف است اعتبار مورد نیاز برای زیرساخت ها را در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد.

به گزارش موج، در بند الحاقی 1- آمده است: به منظور اجرائی نمودن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، وزارت نفت موظف است در صورت افزایش تولید گاز به یک هزار میلیون متر مکعب در روز، با استفاده از امکانات و توانایی بخش خصوصی نسبت به صادرات گاز به کشورهای همسایه و اروپا که در حال حاضر قرارداد خرید گاز از جمهوری اسلامی ایران ندارند، اقدام نماید. درآمد حاصله به حساب شرکت دولتی تابعه این وزارت نزد خزانه‌داری کل واریز و بخشی از آن تا سقف دو هزار میلیارد (2.000.000.000.000) ریال صرف گازرسانی به روستاها و مناطق محروم می‌شود.

نمایندگان با بررسی این الحاقی ، وزارت نفت را به اختصا اعتبار برای زیرساخت های روستایی و در اختیار بنیاد مسکن قرار دادن این بودجه، ملکف کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه