English

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ارائه خدمات درمانی رایگان به ۳۸۰۰ نفر از مردم مناطق مرزی سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 3 هزار و 879 نفر از خدمات درمانی رایگان چهل و سومین بیمارستان صحرایی سپاه در جنوب شرق کشور که هفته گذشته در دهستان مرزی "مورتان" شهرستان سرباز برپا شد، بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات درمانی رایگان به 3800 نفر از مردم مناطق مرزی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج به‌‌ نقل از روابط‌عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار حسین معروفی اظهار داشت: 3 هزار و 879 نفر از مردم محروم از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان چهل و سومین بیمارستان صحرایی سپاه در جنوب شرق کشور که هفته گذشته در دهستان مرزی "مورتان" شهرستان سرباز برپا شد، بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: این بیمارستان به همت سپاه سلمان استان، سازمان جامعه پزشکی و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی سپاه به مدت 5 روز در منطقه عمومی دهستان "مورتان" شهرستان سرباز اجرای ماموریت کرد.

وی با اشاره به حضور 53 نفر پزشک عمومی و متخصص در این بیمارستان، بیان کرد: در طول مدت زمان برپایی این بیمارستان صحرایی 214 بیمار در 2 اتاق عمل با 4 تخت جراحی، تحت عمل جراحی قرار گرفته و مداوا شدند و همچنین 154 بیمار برای عمل‌های جراحی به شهرستان‌های ایرانشهر، چابهار و زاهدان اعزام شدند.

معروفی با اشاره به اینکه همه خدمات ارائه شده به بیماران در این بیمارستان صحرایی رایگان بوده، افزود: یکی از اقدامات ویژه این بیمارستان صحرایی حضور تیم پزشکی در روستای "اسلام‌آباد" شهرستان سرباز جهت ویزیت خانواده شهید "مورتانی" بوده است.

وی در ادامه با اشاره به توزیع 5000 بسته بهداشتی بین مستضعفین دهستان مورتان، گفت: افتتاح یک مدرسه 4 کلاسه و کلنگ‌زنی مدرسه 7 کلاسه توسط گروه مهندسی صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران و آموزش برای پیشگیری قبل از درمان از خدمات جنبی ارائه شده در زمان برپایی این بیمارستان بوده است.

پزشکان بسیجی حاضر در چهل و سومین بیمارستان صحرایی سپاه در جنوب شرق کشور از استان‌های تهران، مازندران، یزد و سیستان و بلوچستان به بیماران منطقه محروم "مورتان" خدمت ارائه کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه