English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

فرمانده سپاه قم سخنران محوری رزمایش راهیان بیت‌المقدس در بیرجند است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه پنجم و ششم اسفندماه رزمایش راهیان بیت‌المقدس در بیرجند برگزار می‌شود گفت: سخنران محوری این رزمایش فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم است.

فرمانده سپاه قم سخنران محوری رزمایش راهیان بیت‌المقدس در بیرجند است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ غلامرضا فلاحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: رزمایش راهیان بیت‌المقدس در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با حضور 11 گردان عملیاتی در بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در بیرجند عملیات دفاع از کوی و برزن توسط دو گردان به صورت پیاده‌روی شبانه برگزار می‌شود افزود: این رزمایش در منطقه تاکیکی ابتدای جاده بند دره در ساعت 8 صبح ششم اسفند ماه برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در این رزمایش 11 گردان شامل 9 گردان بیت‌المقدس، یک گردان امام علی(ع) و یک گردان کوثر وارد عمل می‌شود.

فلاحی افزود: نمایش ظرفیت‌های محلی و حفظ انسجام گردان‌های بسیجی، ارتقا آمادگی، نمایش اقتدار گردان‌ها، افزایش مهارت‌های رزمی گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر و امام علی (ع) از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی با بیان اینکه سخنران محوری این رزمایش فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب قم است اظهار داشت: خوشبختانه امسال این رزمایش با استقبال گسترده مردم و بسیجان رو به رو شده است و در حاشیه رزمایش برنامه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه 90 درصد از برنامه‌های کاری بسیج فرهنگی است گفت: در این رزمایش عملیات مقابله با ناآرامی، عملیات امداد و نجات، عملیات جنگ شهری و دفاع از کوی و برزن انجام می‌شود.

فلاحی افزود: پیام رزمایش راهیان بیت‌المقدس ایجاد بیم و هراس در دل دشمنان نظام اسلامی و خوشحالی در دل دوستداران نظام و میثاق با شهدا و ولایت است.

وی از اعزام کاروان‌های راهیان نور در نوروز 96 نیز خبر داد و اظهار داشت: زمان اعزام از 27 اسفندماه تا 15 فروردین ماه است که هزینه اعزام کاروان‌ها برای هر نفر 250 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: در ایام نوروز اگر خودروها به صورت شخصی و خانوادگی بروند سه روز غذا و اسکان رایگان انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی