English

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

سیاست قطعی ایران اعزام حجاج به عربستان در سال‌ آینده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی جمهوری اسلامی اعزام حجاج به عربستان در سال‌آتی است.

سیاست قطعی ایران اعزام حجاج به عربستان در سال‌ آینده است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوصی سفر هیئت ایرانی به عربستان برای بررسی وضعیت حجاج به این کشور، گفت: مردم ایران علاقه دارند به حج تمتع اعزام شوند وما نیز همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به بهترین شکل صورت بگیرد.

وی افزود: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران اعزام حجاج در سال آتی به عربستان است اما این منوط به این است که عربستان شرایط لازم را فراهم کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بنده نامه‌ای به رئیس حج عربستان نوشته ام و شروطمان را در آن تعیین کرده‌ام از نظر ما اعزام قطعی است اما اگر عربستان استنکاف کند مسوولیت با خود آنان خواهد بود.

صالحی امیری در خصوص سوالی در مورد انتقاد کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به دو تابعیتی بودن داوران جشنواره فیلم فجر، تصریح کرد: با قاطعیت می‌گویم که در وزارت ارشاد هیچ مسئول دوتابعیتی نداریم اما ممکن است در جامعه هنری وجود داشته باشد که به لحاظ حقوقی و قانونی نمی‌توانیم در آن مسئله ورود کنیم.

وی گفت: ما موافق دوتابعیتی‌ها در حوزه سینما و هنر نیستیم اما به لحاظ قانونی نمی‌توانیم در این مسئله دخالت کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اظهار گلایه از برخی تخریب‌ها علیه جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: ما هرگونه نقدی را پذیرا هستیم اما باید با تخریب و نقد فاصله و تفاوت ایجاد کنیم. ما نقدها را گوش می‌کنیم و در جهت برطرف کردن آنها برمی‌آییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه