English

کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین؛

فاروق قدومی: اختلاف در جهان اسلام برای فلسطین خطرناک است

رییس اسبق بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین با تاکید بر اینکه فتنه و اختلاف در جهان اسلام و کشورهای اسلامی برای فلسطینی‌ها خطرناک است، گفت که باید تمامی تلاش‌ها برای ایجاد اتحاد و وحدت بین فلسطینی‌ها و امت اسلامی صرف شود.

فاروق قدومی: اختلاف در جهان اسلام برای فلسطین خطرناک است

به گزارش خبرگزاری موج، فاروق قدومی در نشست نوبت عصر ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه انقلاب فلسطین همچنان زنده است، گفت: ما انقلاب‌مان را به سوریه، لبنان و تونس منتقل کرده و همچنان آن را به جهانیان انتقال می‌دهیم.

وی با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این کنفرانس، گفت: جمهوری اسلامی ایران با انقلاب عظیم و موضع‌گیری ثابت به پایبندی رسیده که همواره از انقلاب فلسطین حمایت می‌کند. اکنون سالگرد اولین تاسیس سفارت فلسطین در تهران است که جا دارد آن را به مردم ایران، امت عرب و اسلامی و تمامی آزادگان تبریک بگویم.

قدومی با قدردانی از میزبانی جمهوری اسلامی ایران، گفت: کسانی که در این همایش شرکت کردند تاکیدشان بر این است که از فلسطین حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران درک بسیار کاملی نسبت به فلسطین دارد، گفت: از آگاهی بسیار مسئولان جمهوری اسلامی ایران به دلیل تاکید بر عدالت در مساله فلسطین سپاسگزارم. آنها بسیار آگاهانه توطئه‌های دشمنان که می‌خواهند دشمن اصلی ملت‌های جهان اسلام فراموش شود پی برده و آن را به دنیا اعلام می‌کنند.

رییس اسبق بخش سیاسی سازمان آزادی‌بخش فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اقداماتی برای به خطر انداختن امنیت فلسطینیان انجام می‌دهد، گفت: اسرائیل برای مصادره سرزمین‌های فلسطینی به شهرک‌سازی بسیار روی آورده است. حال اینکه باید تمام تلاش‌ها در جهت تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس باشد تا مردم اختیار کامل داشته و تمام پناهندگان و آوارگان به کشورشان باز گردند. درخواست ما پشتیبانی از ملت فلسطین است.

قدومی گفت: فتنه و اختلاف در جهان اسلام و کشورهای اسلامی برای فلسطین خطرناک است، خطرناک‌تر از آن اختلافات داخلی بین گروه‌های فلسطینی است که باید با آسیب‌شناسی این موضوع از بین برود لذا ایجاد اتحاد و وحدت بین امت اسلامی بخصوص مردم فلسطین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: انقلاب فلسطین تا پیروزی کامل ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه