English

علی لاریجانی در کنفرانس حمایت از انتفاضه

فرصت تنفس شیطانی از اسرائیل گرفته شود/مردم شریف فلسطین مورد حمایت جدی قرار بگیرند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شریف فلسطین باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند، گفت: فرصت تنفس شیطانی باید از اسرائیل گرفته شود.

فرصت تنفس شیطانی از اسرائیل گرفته شود/مردم شریف فلسطین مورد حمایت جدی قرار بگیرند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی لاریجانی در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین که با حضور مقام معظم رهبری و روسای دو قوه مجریه و مقننه در حال برگزاری است، تاکید کرد:مردم شریف فلسطین باید مورد حمایت جدی قرار گرفته شوند

وی با ابراز خرسندی از اینکه در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی این همایش را برگزار می کنیم، گفت: امام خمینی (ره)  مکررا در صحبت های سیاسی خویش همگان را به حمایت بی دریغ بر مبارزه شحاعانه با استکبار و غده سرطانی صهیونیسم سفارش می کردند .

لاریجانی تشکیل این اجلاس را حمایت از  ملت عزیز فلسطین در راه مبارزه عنوان و اظهار کرد: اسرائیل فشارهای خود را بر این امت تشدید کرده است طوری که خلاف همه مصوبات جهانی، شهرک سازی را افزایش داده است و از طرفی نهایت شفتگی امنیتی منطقه را دامن می زند تا جایی که با گستاخی مخالفان گروه های تروریستی را اعدام می کند.

وی اضافه کرد: اسرائیل امروز  کشورهای اسلامی را دچار افزایش تردید می کند و با انگیزه موذیانه به دنبال این است تا جای دشمن اصلی را عوض کند و باید فرصت تنفس شیطانی از او گرفته شود.

لاریجانی با بیان اینکه در اصول مختلف قانون اساسی ایران خصوصا اصول سوم و 11 بر تلاش در جهت وحدت ملل اسلامی در همه ابعاد، حمایت بی دریغ از مستضعفان، دفاع از مبارزه حق طلبانه آنان تاکید شده است، گفت: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از مبارزات حق طلبانه آنان برگزار می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس را تلاش در جهت وحدت ملل اسلامی در همه ابعاد، حمایت بی‌دریغ از مستضعفان و دفاع از مبارزه حق‌طلبانه آنان عنوان و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی  به منظور تحقق فرمایشات امام راحل، قانونی به منظور حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین تصویب کرده که این کنفرانس از ثمرات آن است.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که ملت فلسطین در مظلومیت به سر می‌برند و رژیم بدخیم صهیونیستی هم فشارهایی را به آنها وارد کرده است، اظهار داشت: این رژیم براساس معاهدات سست خود ساخت شهرک‌سازی را آغاز کرده و به آشفتگی منطقه دامن زده است.

لاریجانی گفت:  رژیم‌ صهیونیستی با شهرک سازی و دامن زدن به آشفتگی منطقه انگیزه موزیانه رخنه در کشورهای اسلامی را دنبال می کند واین رژیم منحوس قصد دارد فضای تفرقه را در منطقه افزایش داده تا از این طریق فرصت تنفس شیطانی پیدا کند که این کنفرانس در چنین فضایی برگزار می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  از خداوند متعال توفیق در جهت اصل تعالی‌ بخش آزادی فلسطین را خواستاریم و از همه میهمانان، از سروران گرامی و به ویژه نیروهای مقاومت که دعوت مجلس را پذیرفتند، سپاسگزارم و از محضر شریف رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ‌ای هم تقاضا دارم با سخنرانی خویش آغازگر مبارک این همایش باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه