English

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

باید به موضوع بهداشت مناطق محروم، توجه بیشتری شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ما در مناطق محروم نیاز داریم که عزیزانمان در وزارت بهداشت و درمان کشور توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

باید به موضوع بهداشت مناطق محروم، توجه بیشتری شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد پاکپور صبح امروز طی سخنانی در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی شهید نورعلی شوشتری در منطقه تایباد، با تقدیر از همکاری و هماهنگی مردم این منطقه با برگزاری رزمایش موشکی پیامبر اعظم ۱۱، اظهار کرد: ما بیمارستان های صحرایی فراوانی در منطقه جنوب شرق کشور برپا کردیم اما هیچکدام دارای ۱۲۰ تخت خواب و امکانات تخصصی تا این سطح نبوده اند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات نیروی زمینی سپاه، گفت: ما در سالهای 88 و 89 این توانمندی در مجموعه وجود نداشت که بتوانند خدمات پزشکی را در دورترین نقاط کشور ارائه کنند اما امروز شاهد افتتاح ۱۲ بیمارستان در یک ماه و نیم گذشته در دورترین نقاط هستیم.

پاکپور با بیان اینکه در زمان حوادث غیرمترقبه سرعت عمل در امدادرسانی اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: در شرایط امروزی ما در سپاه این توانمندی وجود دارد که به سرعت خدمات درمانی را به مردم ارائه کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: ما با خدمات دهی به مناطق کم بهره مند و محروم توانسته ایم یاری خداوند را با خود همراه کنیم. ما در مناطق محروم نیاز داریم که عزیزانمان در وزارت بهداشت و درمان کشور به این موضوع توجه کنند، خوشبختانه برادرمان دکتر هاشمی در وزارت بهداشت این موضوع را پیگیری می کنند اما تا شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه