English

با حضور وزیر دفاع

نخستین همایش سازمان دفاعی دانش بنیان فردا برگزار می‌شود

نخستین همایش سازمان دفاعی دانش بنیان با شعار "اقتدار ملی، سازمان دفاعی دانش بنیان" با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فردا در دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار می‌شود.

نخستین همایش سازمان دفاعی دانش بنیان فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، ایجاد درک مشترک برای دستیابی به سازمان دفاعی دانش بنیان، زمینه سازی جهت تولید، اشتراک و بکارگیری دانش های نوظهور، ایجاد فضای مناسب برای حمایت هرچه بهتر از شرکت های دانش بنیان و شبکه سازی آنان در راستای تحقق پروژه های دفاعی از اهداف برگزاری این همایش می باشد.

در این همایش علاوه بر ارائه مقالات، چندین نشست تخصصی در راستای شناسایی فرصت ها و چالش های سازمان دفاعی دانش بنیان در قالب کارگاههای تخصصی برگزار می شود. همچنین در این نشست ها  موضوعاتی از قبیل چگونگی ایجاد و حمایت از شرکت های دانش بنیان در سطح کشور و شبکه سازی آنها، فرصت های حاکمیت شرکتی، به کارگیری صحیح سرمایه های انسانی در سازمان های دفاعی، ارتباطات صنعت و دانشگاه، دفاع همه جانبه و در نهایت پایداری اقتصادی و اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه