English

تولد یک فراکسیون سیاسی جدید در پارلمان / «جلالی» رئیس فراکسیون سوم می شود؟!

نماینده رشت در مجلس دهم با اشاره به تشکیل فراکسیون سوم در مجلس دهم، گفت: باید از تشکیل فراکسیون سوم(معتدلین و مستقلین) در مجلس استقبال کرد اما برخی از تشکیل این فراکسیون سوم در مجلس مضطرب شده‌اند.

تولد یک فراکسیون سیاسی جدید در پارلمان / «جلالی» رئیس فراکسیون سوم می شود؟!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با فاطمه باقری خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج؛ گفت: باید از تشکیل فراکسیون سوم در مجلس استقبال کرد و باید از تضارب افکار و اندیشه‌ها در مجلس حمایت شود؛ اما برخی از تشکیل این فراکسیون سوم در مجلس مضطرب شده‌اند.

وی با بیان اینکه فراکسیون سوم مشی مستقل و اعتدالی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر دو فراکسیون «امید» و «ولایت» نسبت به فراکسیون سوم کم‌لطفی می‌کنند و این در صورتی است که این فراکسیون اهدافی در جهت کمک به دولت و مجلس دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره زمان آغاز به کار فراکسیون سوم، خاطر نشان کرد: طبق مذاکرات انجام شده، فراکسیون سوم پس از تشکیل کمیسیون ‌های مجلس به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند اما در حال حاضر پیش نویس فراکسیون سوم به اتمام رسیده است و پس از ابلاغ به تصویب اعضای فراکسیون می‌رسد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در ادامه درباره نام فراکسیون سوم مجلس گفت: چندین اسم برای این فراکسیون در نظر گرفته شده است که نهایتا یکی از این اسامی با تصمیم اعضا انتخاب خواهد شد.

وی همچنین درباره حضور جلالی در کمیسیون سوم اظهار داشت: جلالی در رأس مجموعه فراکسیون سوم قرار دارد و بنده پیشنهاد می‌کنم ایشان ریاست این فراکسیون را بر عهده بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه