English

سردار عبداللهی:

امسال ۶۵ پروژه در اولویت قرارگاه خاتم قرار گرقت

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تعداد پروژه‌های اولویت بندی شده سال جاری را 65 پروژه عنوان و تصریح کرد: این پروژه‌ها براساس پیشرفت فیزیکی شامل پروژه‌های با بیش از 85 درصد پیشرفت اولویت بندی شد که از این 65 پروژه 55 پروژه آن عمرانی بود.

امسال 65 پروژه در اولویت قرارگاه خاتم قرار گرقت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در آیین افتتاح فاز نخست خط 2 قرار شهری مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، بر همگان تکلیف بود که به دستورات معظم له لبیک بگوییم.

وی افزود: براساس تدبیر فرمانده کل سپاه و پشتیبانی که از پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی داشتند، امسال در مجموعه قرارگاه تمامی گروه‌ها در آماده باش کامل بوده و پروژه‌ها اولویت بندی گردید.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تعداد پروژه‌های اولویت بندی شده سال جاری را 65 پروژه عنوان و تصریح کرد: این پروژه‌ها براساس پیشرفت فیزیکی شامل پروژه‌های با بیش از 85 درصد پیشرفت اولویت بندی شد که از این 65 پروژه 55 پروژه آن عمرانی بود.

عبداللهی از پروژه قطار شهری مشهد به عنوان چهل و نهمین پروژه اولویت دار امسال نام برد و اظهار کرد: این پروژه که با پیچیدگی‌ها و مشکلات زیادی همراه بود با همت جهادی و تلاش مهندسان داخلی به ثمر رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در 9 ماهه‌ نخست سال جاری اقدام به حفر 56 کیلومتر تونل در حوزه راه، آب و مترو کرده که تا به امروز در کشور بی نظیر بوده و از این 56 کیلومتر 22 کیلومتر آن تونل مترویی است.

عبداللهی در پایان با اشاره به روند اجرای پروژه خط 2 قطار شهری مشهد گفت: این پروژه در سال 93، 14 درصد پیشرفت داشت که با حرکتی جهنده در مدت کمتر از 3 سال به پایان رسید و به مردم عزیز و گرامی شهر مشهد و زائران امام رضا (ع) هدیه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه