English

آخوندی در پاسخ به موافقان استیضاح:

اتهام را دادگاه رسیدگی می کند/هیچ یک از نزدیکانم در هیچ قراردادی در وزارتخانه شرکت نداشتند

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اتهام را در دادگاه رسیدگی می کنند و تاکنون دادگاهی مرا محکوم نکرده است، گفت: هیچ یک از نزدیکان و وابستگانم در هیچ قرارداد این وزارتخانه مداخله و شرکت نداشتند.

اتهام را دادگاه رسیدگی می کند/هیچ یک از نزدیکانم در هیچ قراردادی در وزارتخانه شرکت نداشتند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، عباس آخوندی در ادامه بررسی استیضاح خود در صحن علنی مجلس در پاسخ به اظهارات برخی موافقان طرح استیضاحش مبنی بر متهم بودن او خاطرنشان کرد: عیبی ندارد من متهم هستم اما اتهام را در دادگاه رسیدگی می کنند.

وی ادامه داد: کمیسیون عمران به دستور رئیس مجلس موضوع را بررسی و گزارش آن را اعلام کرد، سازمان بازرسی هم موضوع را بررسی و گزارش را اعلام کرد و هیچکدام وزیر را متهم نکرده اند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بدون اینکه دادگاهی برای فردی تشکیل شود نمی توان کسی را محکوم کرد.

آخوندی تصریح کرد: برخی از نمایندگان می گویند 24 نفر در وزارت راه و شهرسازی دوشغله اند؛ از آنها می خواهیم یکی را معرفی کنند؛ بخش رسیدگی به تخلفات اداری داریم؛ مگر در جلسه مهرماه پارسال همین موارد مطرح نشد؟ چرا 15 ماه است هیچکدام از این موارد مطرح شده از مجرای قانونی پیگیری نکردید؟

وی ادامه داد: هیچکدام از این اتهام ها در دیوان محاسبات و گزارش رسمی سازمان بازرسی کل کشور گزارش نشده تا رسیدگی شود و می گویند این موارد را شنیده ایم؛ اما با حرفر نمی شود کسی را متهم کند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: برای این موارد، مجاری قانونی وجود دارند که رسیدگی کنند؛ به جای حرف زدن پشت تریبون ، نخست به آنجا مراجعه و بعد نتایج آن را برای عموم اعلام کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه