English

مازندران میزبان پیکرهای هفت شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

معاون اجرایی سپاه کربلای استان مازندران از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس خبر داد.

مازندران میزبان پیکرهای هفت شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در ایام فاطمیه بار دیگر خطه مردان شهادت میزبان فرزندان زهرا(س) خواهد بود و پیکرهای هفت شهید گمنام از سرزمین نور به دیار علویان سفر خواهند کرد تا مردم مازندران وداعی عاشقانه با این شهدا داشته باشند.

وی ادامه داد: در آستانه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکرهای پاک هفت شهید گمنام دفاع مقدس از ساعت 12 ظهر روز شنبه هفتم اسفند ماه از محور سوادکوه وارد مازندران خواهد شد. یگان خودرویی سپاه کربلا نیز در قالب رژه خودرویی از پلسفید مرکز شهرستان سوادکوه تا حسینیه عاشقان کربلای ساری مراسم استقبال از شهدای گمنام را برگزار خواهند کرد.

هاشمی گفت: پیکرهای شهدای گمنام پس از اجرای مراسم متمرکز شب وداع در شامگاه شنبه در حسینیه عاشقان ساری، برای تشییع و خاکسپاری به معراج شهدای شهرهای بهشهر، آمل و ساری  انتقالخواهد یافت.  شهدای گمنامی که به شهرهای استان انتقال یافتند پس از برگزاری برنامه اختصاصی شب وداع در روز سه شنبه دهم اسفند، بر روی دستان مردم شهید پرور و شیفتگان راه شهدا تشییع و در نقاط مربوطه تدفین خواهند شد.

 معاون اجرایی سپاه کربلا همچنین در خصوص پیکر شهدای گمنام ساری گفت: همزمان با تشییع پیکرهای تفحص شده شهدای گمنام دفاع مقدس در سراسر کشور،  پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس از مسجد جامع ساری در روز سه شنبه دهم اسفند ماه به سمت دانشکده پرستاری نصیبه و منطقه تیرکلا تشییع و تدفین خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه