English

در دیدار با ظریف

موگرینی: برجام به اهداف خود دست یافته است

دفتر مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: موگرینی در دیدارهایش با وزیر امور خارجه ایران و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده است که برنامه جامع اقدام مشترک به اهداف خود دست یافته و تمام طرف‌ها باید به آن پایبند باشند.

موگرینی: برجام به اهداف خود دست یافته است

به گزارش خبرگزاری موج، دفتر مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، موگرینی در حاشیه نشست گروهی جی 20 و کنفرانس امنیتی مونیخ دیدارهای دو جانبه متعددی داشته است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، در این بیانیه آمده است که موگرینی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز دیدار و درباره اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت‌وگو کرده است.

همچنین در این بیانیه آمده است: اجرای توافق هسته‌ای با ایران در دیدار با وزیر محمدجواد ظریف و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی  انرژی اتمی مورد بحث قرار گرفت و موگرینی در این دیدارها بر لزوم پایبندی کامل و دقیق تمام طرف‌ها به تعهداتشان در برجام تاکید کرد.

موگرینی علاوه بر این به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام یادآور شد که این توافق به اهداف خود دست یافته و تمام طرف‌ها باید به طور موثر در طول مدت عمر توافق به تعهدات خود پایبند بمانند. برجام یک عامل ایجاد کننده ثبات و عنصری کلیدی در معماری منع اشاعه است که لازم است کاملا اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه