English

وزیر علوم در جمع خبرنگاران:

اساتید و دانشجویان برای ثبت‌نام در انتخابات مانعی ندارند

فرهادی گفت: اساتید و دانشجویان برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها و ریاست‌جممهوری مانعی ندارند.

اساتید و دانشجویان برای ثبت‌نام در انتخابات مانعی ندارند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه‌طباطبایی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره حضور اساتید و اعضای هیئت‌ علمی در انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری و موانع قانونی برای ثبت‌نام آنها، اظهار داشت: طبق ضوابط قانونی می‌توانند کار خود را انجام دهند؛ اگر قرار است استعفا دهند، باید به موقع استعفا دهند. از نظر ما شرکت آنها در عرصه انتخابات شوراهای شهر و ریاست‌جمهوری به عنوان کاندیدا مانعی ندارد.

وی افزود: تا این لحظه ابلاغیه‌ای در این زمینه به ما ابلاغ نشده است. دانشجویان که مانعی نداشتند و اساتید هم مشکلی ندارند، البته کارکنان دولت باید از شش ماه قبل استعفای خود را اعلام کنند.

وزیر علوم در پاسخ به سوال دیگری درباره حواشی اجرای سند 2030 و گلایه‌های اعضای ستاد نقشه جامع علمی کشور به دلیل عدم حضور وزیر علوم در جریان بررسی این سند در ستاد نقشه جامع علمی کشور، گفت: 2030 بیانیه بوده و سند نیست. بنده هم در جلسات نبودم، البته قرار به حضور من نیز نبوده، چون این مسئله به وزارت علوم مربوط بوده و وزارت آموزش و پرورش وظیفه پیگیری و بررسی آن را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه