English

اولاد قباد:

وزیر راه به مشکلات راه‌ و متروی پردیس توجه کند

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه هنوز مشکلاتی در حوزه مسکن مهر وجود دارد،‌ گفت: ما البته در بحث مترو پردیس هم دارای مشکلات هستیم و عموماً رفت و آمدها با مشکلاتی مواجه است.

وزیر راه به مشکلات راه‌ و متروی پردیس توجه کند

به گزارش خبرگزاری موج، فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به 84 هزار واحد موجود در مسکن مهر، اظهار داشت: با وجود این تعداد واحد مسکن مهر اگر هر خانوار 4 نفر در این واحدها مستقر شود جمعیتی بالغ بر 250 هزار نفر ساکن مسکن مهر پردیس خواهند شد.

وی افزود: این مسکن مهر نیازمند زیرساخت‌ها و سازوکارهایی است و می‌طلبد امنیت اجتماعی و آموزش آنها هم تأمین شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: آنچه برای مسکن مهر به ویژه در پردیس مهم است این است که اگر این تعداد جمعیت بخواهند به آنجا اضافه شوند قطعاً با مشکلات تردد و رفت‌وآمد در پردیس مواجه خواهند شد.

اولاد قباد با بیان اینکه هنوز مشکلاتی در حوزه مسکن مهر وجود دارد،‌گفت: ما البته در بحث مترو پردیس هم دارای مشکلات هستیم و عموماً رفت و آمدها با مشکلاتی مواجه است و ادامه این روند برای پردیس و تهران مشکلات ترافیکی می‌آفریند لذا می‌طلبد وزیر راه و شهرسازی توجه ویژه‌ای به این مسائل داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده از آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی خواستم که فکر اساسی به حال مشکلات موجود در حوزه مسکن مهر پردیس داشته باشد چرا که در حوزه امنیت اجتماعی، تأمین مدارس، فضای سبز، فاضلاب شهری، موارد آموزشی، مباحث درمانی و بهداشتی، مساجد و همچنین ابعاد فرهنگی این منطقه دارای مشکلاتی است. ابتدا ما باید سازوکارها را ببینیم و پس از آن خدمات ارائه شود چرا که مردم پس از آن با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهند شد. 

وی با اشاره به تلفات بسیار زیاد جاده‌های فشافویه، گفت: این جاده‌ها همواره با مشکلات زیادی مواجه است و بعضاً می‌بینیم شهرستان‌های نزدیک و مجاور تهران از محرومیت‌های بسیاری از قبیل حوزه راهی مواجه هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی