English

نماینده مردم همدان در تذکری شفاهی بیان کرد

بیشترین فسادهای مالی در بانک ها رخ می دهد/بانک ها زیر بار نظارت نمی روند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: متاسفانه بیشترین فسادهای مالی در بانک ها روی می دهد و بانک ها نمی خواهند تحت نظارت قرار بگیرند.

بیشترین فسادهای مالی در بانک ها رخ می دهد/بانک ها زیر بار نظارت نمی روند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، امیر خجسته در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی افزود:  بانک ها و خصوصاً بانک های خصوصی متصور بر عدم نظارت پذیری هستند و نمی خواهند تحت نظارت قرار بگیرند و اینها بلاتکلیفی 50 هزار میلیارد سرمایه مردم توسط بانک دی، بانک سرمایه و بانک های دیگر را نمی بینند.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: بانک ها سرمایه مردم را جمع و به صورت غیر قانونی در بلند مرتبه سازی و تجاری سازی استفاده می کنند سپس می گویند؛ ما نظارت پذیر نیستیم در حالی که مطابق اصل 86 قانون اساسی مجلس می تواند همه بانک ها را در تیررس نظارت خود قرار دهد.

خجسته در ادامه با تذکر به وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدوارم وعده های داده شده در خصوص راه آهن استان همدان طبق قرار تا پایان سال عملیاتی شود هر چند کار ساخت و ساز کاملا تعطیل شده است.

وی خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: وضعیت آب همدان را تعیین تکلیف کنید.

خجسته با تشکر از رونمایی تقریظ رهبری بر چهار کتاب و نگاه ویژه معظم له به مردم همدان و ایثارگران، اظهار کرد: رهبر انقلاب با اشاره به گذشته پرشکوه مدنی و علمی مردم همدان، همدان را دارالمؤمنین و دارالمجاهدین خواندند، لذا به عنوان رئیس مجمع استان همدان از امام خامنه ای ولی امر مسلمین نهایت تشکر را دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه