English

پایان صحن علنی / آخوندی یکشنبه برای استیضاح به مجلس می رود

صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در حالی پایان یافت که براساس آن ، یکشنبه آینده آخوندی وزیر راه در صحن حاضر می شود.

پایان صحن علنی / آخوندی یکشنبه برای استیضاح به مجلس می رود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نمایندگان مردم در خانه ملت امروز با بررسی برخی موارد اعاده شده از سوی شورای نگهبان و موافقت با همکاری ایران و ترکیه در موضوع تامین اجتماعی به کار خود پایان دادند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قبل از پایان جلسه اظهار کرد: نشست بعدی روز یکشنبه اول اسفند با حضور وزیر راه و شهرسازی در پی درخواست استیضاح 34 نماینده برگزار می شود.

براساس این گزارش، نامه کمیسیون عمران به مورخه 26 بهمن ماه 95 درباره استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آیین نامه داخلی با 34 امضا به هیات رییسه ارجاع شده که اعلام وصول شد و طبق ماده 225 آیین نامه داخلی مجلس وزیر مربوطه باید حداکثر 10 روز در صحن علین مجلس حضور یافته و توضیحات خود را به نمایندگان اعلام کند.

البته وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه هفته جاری در کمیسیون عمران حضور یافت و به سوالات و درخواست های نمایندگان استیضاح کننده پاسخ داد اما به گفته سخنگوی این کمیسیون تعدادی از نمایندگان پاسخ های وی قانع نشدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه