English

انتقاد کواکبیان از بررسی نشدن طرح دو فوریتی تامین امنیت اجتماعات و پاسخ لاریجانی به او

نماینده مردم تهران در ملجس نسبت به بررسی نشدن طرح دو فوریتی تامین امنیت اجتماعات در مجلس انتقاد کرد که لاریجانی در پاسخ به او گفت این طرح بزودی در دستور کار قرار می گیرد.

انتقاد کواکبیان از بررسی نشدن طرح دو فوریتی تامین امنیت اجتماعات  و پاسخ لاریجانی به او

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده 165 آیین‌ نامه داخلی مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: این طرح پس از بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی و لایحه بودجه سال 96 بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه تفسیرهایی در چند روز اخیر در برخی رسانه ها علیه این طرح مطرح شده که این رسانه ها خودشان ضد آزادی هستند و قطعا مواردی که از سوی آنها مطرح شده به طرح مذکور هیچ ارتباطی ندارد..

وی با بیان اینکه امروز این رسانه‌ها طرفدار آزادی بیان و اجتماعات شده‌اند که اصلا مفهوم این طرح نیست، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که باید اجتماعات قانونی بدون منع و مشکل برگزار شود و بعضی از عناصر خودسر نیز اجتماعات را بر هم می زنند لذا این مشکل باید حل شود.

**طرح دو فوریتی تامین امنیت مراسم رسمی و عرفی بزودی در دستور کار قرار می گیرد

لاریجانی نیز خطاب به کواکبیان گفت: تذکر شما دقیقا چیست؟ آیا این تذکرات به بنده است؟

کواکبیان ادامه داد: بنده معتقدم که این طرح دو فوریتی اصلاح طلبان درباره سخنرانی در اجتماعات باید طبق ماده 165 آیین‌نامه داخلی مجلس در دستورکار قرار گیرد.در تفسیری که این رسانه‌ ها از طرح دوفوریتی تامین امنیت مراسم عرفی، رسمی و معمولی ارائه می‌کنند، می‌گویند چون مراسم سخنرانی اصلاح‌ طلبان برهم خورده، اقدام به تهیه چنین طرحی کرده‌اند و این درحالی است که بسیاری از امضاکنندگان این طرح غیراصلاح‌طلبان هستند.

لاریجانی خطاب به کواکبیان گفت: اگر شما خیلی علاقه دارید که زودتر این طرح دو فوریتی را در دستور کار قرار دهید، ایرادی ندارد آن را در دستور قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: امروز ما به دوستان گفتیم، به دلیل اینکه هفته آینده بودجه 96 و استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار مجلس داریم، دستور کار مجلس را باید اولویت بندی کنیم اما دو فوریتی هم در زمان خودش مطرح خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح دوفوریتی تامین امنیت مراسم رسمی، عرفی و معمولی به ‌زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه