English

نماینده مردم شیروان در نطق میان دستور

مردم هر روز خبر اختلاس می شنوند/ در اسلام وام کم بهره و پربهره نداریم

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شنیدن هر روزه خبر اختلاس در کشور، گفت: سرزمین را از جنگ نظامی نجات دادیم اما از جنگ اقتصادی نتوانستیم نجات دهیم.

مردم هر روز خبر اختلاس می شنوند/ در اسلام وام کم بهره و پربهره نداریم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، عبدالرضا عزیزی در نطق‌میان دستور صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیستم ارزش پولی کشور ایراد دارد و باید کشور را از جنگ اقتصادی نجات داد.

وی با تاکید بر اندیشیدن راه چاره برای رفع مشکلات کشور ، اظهار کرد: نظام پولی و مالی در کشور  تنها 100 سال قدمت دارد و روزی نیست که خبر از اختلاس جدید به گوش مردم نرسد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ ارزی و لزوم توجه به این حوزه یادآور شد: حضور فعال دراین عرصه لازم است و حضور در این عرصه اگر مهم‌تر از هشت سال دفاع مقدس نباشد، کمتر از آن هم نیست.

عزیزی با ثابت دانستن ارزش پول در دین مبین اسلام تصریح کرد:  در اسلام وام کم بهره و پربهره نداریم بلکه در اسلام قرض‌الحسنه مطرح است و ربا جایز نیست.

وی نسبت به اعطای وام های پربهره و نرخ های سود بانکی در کشور انتقاد کرد و یادآور شد: تا کی باید بالاترین نرخ بهره بانکی از آن ما باشد و تا کی مراجع باید بگویند که ربا، تار و پود جامعه ما را فرا گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه