English

بیانیه حزب تمدن اسلامی؛

راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن، نشانه زمان شناسی ملت ایران است

در بخشی از بیانیه حزب تمدن اسلامی آمده است: راهپیمایی 22 بهمن امسال به اذعان رسانه‌های خارجی گسترش و شور بیشتری از سال‌های قبل داشت و این نشانه رشد و آگاهی و زمان‌شناسی ملت بزرگ ایران است.

راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، نشانه زمان شناسی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و برای حضور یکپارچه در انتخابات آینده دعوت به عمل آورد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن امسال با اذعان رسانه‌های خارجی گسترش و شور بیشتری از سال‌های قبل داشت و این نشانه رشد و آگاهی و زمان‌شناسی ملت بزرگ ایران است. ملتی که در عین داغدار بودن در عزای دختر پیامبر اعظم (ص) حضرت زهرا (س) در این آزمایش بزرگ در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب از کوچک و بزرگ آمدند و با حضور قدرتمندانه و دشمن‌شکن خود خواب اهریمنان و تازه به دوران رسیده‌های آمریکایی را پریشان کردند. این حضور یکپارچه پیام‌های فراوانی داشت که به برخی از آنان اشاره می‌کنیم:

۱- این شور انقلابی نشان داد که مردم در مسائل اساسی کشور با هم وحدت دارند و علیرغم برخی نداهای تفرقه‌افکنانه به وظیفه اسلامی ملی و انقلابی خود عمل می‌کنند و نواهای نامیمون و تفرقه‌انگیز در اقیانوس بی‌کران ملت محو خواهد شد.

۲- پیام دوم این حرکت عظیم پاسخی دندان‌شکن و هشداری جدی به سیاستمداران خارجی و تازه‌کارهای عرصه سیاسی آمریکا بود که باید از پیشینیان خود عبرت بگیرند و بدانند که توطئه‌هایشان مانند 38 سال گذشته در برابر این نیروی عظیم الهی نقش بر آب خواهد بود.

۳- پیام دیگر این راهپیمایی بزرگ خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران قوای سه‌گانه بود که مردم به وظیفه خود همچون همیشه عمل کردند و نوبت مسئولان است که پاسخ شایسته‌ای برای مردم داشته باشند. پاسخی که در آن توسعه همه جانبه، مدیریت پویا، حفظ ارزش‌ها و دفاع از دستاوردهای انقلاب و تامین منافع ملی و امنیت فردی و اجتماعی در اولویت باشد.

اینک در آستانه آزمایشی دیگر و انتخابی بزرگ همچون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم. طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، اسلامیت و جمهوریت و ابتنا به ارزش‌های اسلامی و اتکاء به آرای عمومی غیرقابل تغییر است و اتکا به آرای عمومی فقط از راه انتخابات و همه‌پرسی است، لذا مردم در برابر این آزمایش بزرگ همچون گذشته سربلند بیرون خواهند آمد. و در مقابل طبیعی‌ست که مردم انتظار داشته باشند که پس از 38 سال اشتباهی در خصوص شناخت و معرفی‌ها و تایید صلاحیت و عملکرد نامزدها با توجه به سوابق آنان صورت نگیرد، لذا توجه به شایسته‌سالاری و سوابق روشن انقلابی و شفافیت منابع مالی و عملکردی، باید کاملا مورد دقت و بررسی قرار گیرد و نباید کسانی که پرونده روشنی در ایجاد وحدت و همدلی و تنش‌زدایی و اطاعت از امام و رهبری ندارند مورد تایید قرار گیرند. باید کسانی وارد این عرصه سرنوشت‌ساز شوند که در عین داشتن تعهد و تخصص‌های لازم و پشتوانه عملکردی، تکریم به خانواده شهدا

جانبازان و ایثارگران که با تقدیم بهترین عزیزانشان باعث ایجاد عظمت و نعمت بزرگ شده‌اند در سرلوحه برنامه‌هایشان قرار داشته باشد. توجه به سیاست‌های کلی نظام، اعتقاد راسخ به سیاست اقتصاد مقاومتی و عمل و اقدام نسبت به آن موضوع دیگری است که کاملا باید مورد توجه باشد. سیاست‌های کلی نظام اداری شفافیت سلامت مبارزه با فساد عدالت در پرداخت‌ها و شایسته‌سالاری اصول مهمی است که چنانچه مورد توجه جدی قرار گیرد در آینده شاهد مسائلی از قبیل فیش‌های نجومی تبارسالاری و فساد نخواهیم بود.

حزب تمدن اسلامی با حمد و سپاس پروردگار و تشکر خاضعانه از ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران برای حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بر خود واجب می‌داند که با الهام از وصایای امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و احساس وظیفه نسبت به سرنوشت مردم عزیزمان در انتخابات همچون همیشه به تکلیف خود در گرم کردن تنور انتخابات و تشویق و ترغیب مردم به حضوری آگاهانه و حداکثری و با ارائه مواضع اصولی خود به انتخاب شایسته مردم کمک نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه