English

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

سرعت عمل و اقدام به موقع ویژگی اصلی نیروی هوایی ارتش است

امیر شاه صفی گفت: از جمله ویژگی های بارز نیروی هوایی ارتش اقدام به موقع و سرعت عمل در کار است و این خصوصیت از همان روزهای آغازین انقلاب در این نیروی الهی وجود داشته است.

سرعت عمل و اقدام به موقع ویژگی اصلی نیروی هوایی ارتش است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه ششمین همایش سالیانه مشترک معاونین عملیات و روسای بازرسی ایمنی یگان های این نیرو که بعد از ظهر روز یک شنبه در هتل نهاجا برگزار شد گفت: هم اکنون نیروی هوایی ارتش به یاری خداوند متعال، بهره گیری از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و اتکا به دانش متخصصین و پیشکسوتان دارای جایگاه رفیعی بین سلسله مراتب فرماندهی است.
وی افزود: دیدگاه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) نسبت به نیروی هوایی شاخص ارزیابی ما در این نیروی الهی است و خداوند را شاکریم و افتخار می کنیم  که معظم له از عملکرد نهاجا  رضایت دارند و  آن را تحسین می کنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا برترین و بهترین الگوی ما  برای سعادت دنیوی و اخروی هستند که لازم است  زندگی، منش و اقدامات اثرگذار آنها را  مورد مطالعه قرار داده و از آن درس بگیریم.
وی خطاب به معاونین عملیات و روسای بازرسی یگان های تابعه نیروی هوایی ارتش گفت:شما نفرات برجسته و فرماندهان آینده این نیرو هستید و برای مجموعه نهاجا ارزش فراوانی دارید که باید با همتاسازی و پرورش نفرات برتر آینده این نیرو را تضمین کنید.
امیر شاه صفی در پایان خلبانان و فرماندهان را به تعامل بیش از پیش با عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات سفارش کرد و  اظهار امیدواری کرد با عملکرد مناسب و انجام ماموریت های محوله به نحو شایسته بتوانیم نظر مثبت مقام معظم رهبری را بیش از پیش نسبت به نیروی هوایی جلب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی