English

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پاسخ به موج

نشان اطلاعاتی آمریکا به بن نایف جایزه‌ای برای خوش‌خدمتی ریاض است/باید مانع برهم زدن برجام از طرف آمریکا شد

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برجام یک توافق بین‌المللی است و پس از امضا آن توسط 6 کشور دیگر نباید به آمریکا اجازه داد که این توافق را برهم بزند.

نشان اطلاعاتی آمریکا به بن نایف جایزه‌ای برای خوش‌خدمتی ریاض است/باید مانع برهم زدن برجام از طرف آمریکا شد

سردار محمد علی آسودی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان مانع از تبدیل شدن ایران به هدف ترامپ در منطقه شد به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: تاکنون دولتمردان کشورمان به خوبی جواب رئیس جمهور ناوارد آمریکا را داده‌اند. مردم هم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به یاوه‌سرایی ترامپ واکنش نشان دادند. ضمن آنکه ملت و دولت ایران 38 سال است که با این برخوردها مواجه است و روسای جمهوری قبلی آمریکا به مراتب تندتر ما را تهدید کردند.

وی با بیان اینکه ترامپ هم از مواضع نابخردانه خودآگاه شده و شاهد هستیم که در حال عقب نشینی از آن‌ها است، افزود: پاسخ آمریکا را باید در لحظه و بدون ترس داد و البته قوای سه‌گانه و مردم ایران نیز همین کار را تا امروز انجام داده‌اند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه در مورد استفاده از برجام توسط ایران برای مانور در برابر سیاست‌های آمریکا تصریح کرد: برجام خوب یا بد توافق شد و در این شرایط دیگر نباید به آمریکا اجازه داد آن را برهم بزند. دولتمردان ما باید در برابر بدعهدی‌های که تاکنون آمریکا انجام داده و در آینده نیز صورت خواهد، بایستند.

سردار آسودی ادامه داد: برجام یک توافق بین‌المللی است و هیچ کشوری حق ندارد برخلاف آن عمل کند و آمریکا نیز نمی‌تواند به بهانه‌های مختلف تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کند. از طرفی سیاستمداران ما نیز باید بر لزوم اجرای توافقی که بر سر حذف کامل تحریم‌ها شده بود، تاکید کنند تا امروز عملیاتی نشده است.

وی همچنین در خصوص اعطای عالی‌ترین نشان اطلاعاتی آمریکا به ولیعهد عربستان اظهار داشت: ریاض پول و نفت خود را در اختیار آمریکا قرار داده است و در مقابل واشنگتن برای جلب نظر سعودی به افزایش انتقال پترودلارها، چنین جایزه‌هایی نیز به حاکمان آل سعود می‌دهد. لذا نباید گمان کرد این اقدام در راستای افزایش فشار بر ایران خواهد بود زیرا آنها هر کاری تا امروز از دستشان برآمده علیه نظام انقلاب اسلامی انجام داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه