English

امکان خدمت ۳۵ ساله ایثارگران با مدرک کارشناسی فراهم می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) طرحی را به تصویب رساندند که براساس آن ایثارگران با داشتن مدرک کارشناسی می‌توانند تا 35 سال خدمت کنند.

امکان خدمت 35 ساله ایثارگران با مدرک کارشناسی فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، کلیات طرح اصلاح بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس قرار گرفت، که نمایندگان با 140 رای موافق، 29 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموع 250 نماینده حاضر به کلیات آن رای دادند.

در جزئیات این طرح که با 150 رای موافق، 31 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 251 نماینده حاضر به تصویب مجلس رسید. یک تبصره به بند الف ماده 103 مدیریت خدمات کشوری الحاق می‌شود و براساس آن ایثارگرانی که به موجب قوانین و مقررات مربوط از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردارند، نیز با داشتن مدرک کارشناسی مشمول حکم این ماده می‌باشند و می‌توانند تا 35 سال خدمت نمایند. پیش از این در بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری آمده بود که دستگاه اجرایی کارمند خود را با حداقل 30 سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و 35 سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بالاتر از 35 سال می‌تواند بازنشسته کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه