English

پیام رئیس‌جمهور الجزایر به روحانی

بنا بر اعلام خبرگزاری دولتی الجزایر، عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور این کشور با ارسال پیام تبریکی برای حسن روحانی همتای ایرانی خود به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر اهتمام خویش برای ادامه تلاش‌ها جهت رشد و توسعه روابط دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد.

پیام رئیس‌جمهور الجزایر به روحانی

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام تبریک رئیس جمهور الجزایر آمده است: مایه خوشوقتی اینجانب است در حالی که ملت برادر ایران سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خویش را جشن می گیرد از طرف خود و مردم الجزایر گرمترین و خالصانه ترین تبریکات را به شما تقدیم کنم. از خداوند قادر متعال می خواهم نعمت سلامتی و سعادت و رفاه را بر شما مستدام و سربلندی و رشد و تعالی بیشتر را برای ملت ایران محقق سازد.

رئیس جمهور الجزایر افزوده است: این فرصت فرخنده را مغتنم شمرده، خشنودی عمیق خود را از سطح روابط ممتازی که دو کشور برادرِ ما را به یکدیگر پیوند می دهد تجدید نموده و تاکید می کنم  تمام تلاش خود را برای ادامه همکاری با شما جهت توسعه و ارتقاء این روابط در راستای تقویت همکاری های اقتصادی و بازرگانی و تحقق رشد و شکوفایی و رفاه برای دو ملت برادر مبذول خواهم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه