English

ظریف با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

هرگز نباید یک ایرانی را تهدید کرد

وزیر خارجه کشورمان گفت: مردم عزیز و فهیم ایران با حضور گسترده و هوشمندانه خود در مراسم ۲۲ بهمن به بهترین وجه نشان خواهند داد که هرگز نباید یک ایرانی را تهدید کرد.

هرگز نباید یک ایرانی را تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن  تبریک و تهنیت فرا رسیدن ۳۸ امین سالگرد پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مردم عزیز و فهیم ایران با حضور گسترده و هوشمندانه خود در مراسم ۲۲ بهمن، به بهترین وجه نشان خواهند داد  که هرگز نباید یک ایرانی را تهدید کرد و  هرگز نباید با یک ایرانی  به درشتی سخن گفت.  

وی افزود: امروز ایران و ایرانی در سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند خود و با پشت سرگذاشتن  تمامی فشارها و تهدیدات، با غرور و افتخاری کم نظیر بار دیگر عزت و عظمت، آزادی و استقلال خود را جشن خواهد گرفت و یاد تمامی شهدای عزیز، جانبازان و ایثارگران خود که مردانه و غیورانه در طی این سالیان از مرز و بوم و اسلام و مسلمانان دفاعی تاریخی داشتند را گرامی می‌دارد.

وی افزود: در تاریخ معاصر منطقه و جهان، ایرانیان نشان داده‌اند که ملتی انقلابی، مبارز و مستقل و در عین حال صلح جو، منطقی، اهل تعامل سازنده بر اساس احترام متقابل و خردورز و صبورند؛ اما اجازه تهدید و توهین به کسی نمی‌دهند و استقلال کشور و نفی سلطه‌پذیری و سلطه‌گری را به عنوان میراث امام راحل پاس می‌دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی