English

اعلام زمان نام نویسی انتخابات میان دوره‌ای حوزه انتخابیه غرب هرمزگان

ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه شماره یک زمان نام نویسی انتخابات میان دوره‌ای در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان را اعلام کرد.

اعلام زمان نام نویسی انتخابات میان دوره‌ای حوزه انتخابیه غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، در این اطلاعیه آمده زمان نام نویسی از تاریخ ۸ اسفند ۹۵به مدت یک هفته است.انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان ۲۹اردیبهشت ۹۶برگزار می‌شود.

در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۴ صحت انتخابات مجلس(مرحله اول) غرب هرمزگان از سوی شورای نگهبان تایید شد.پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۹۵ انجام شد، وب سایت رسمی ستاد انتخابات هرمزگان در تاریخ ۱۱ اردیبهشت اعلام کرد از مجموع ۱۰۰ هزار و ۸۲۹ رای ماخوذه آقای خالد زمزم نژاد با کسب ۶۰ هزار و ۷۵۹ رای به عنوان نماینده منتخب مردم غرب هرمزگان به مجلس شورای اسلامی در دوره دهم راه یافت.

۱۹ روز پس از برگزاری انتخابات مرحله دوم غرب هرمزگان سیامک ره پیک سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۵ در گفت‌وگویی‌ها اظهار کرد: در جلسه شورای نگهبان با بررسی گزارش‌های دریافتی با توجه به مخدوش بودن روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان و اثبات تخلفات صورت گرفته، صحت انتخابات در این حوزه تأیید نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی