English

سازمان هواپیمایی به تعهدات خود در قبال فرودگاه سنندج عمل نمی کند

معاون استاندار کردستان با اشاره به پیگیری های متعدد دولت در استان برای افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سنندج، گفت: متأسفانه سازمان هواپیمایی به تعهدات خود در این رابطه عمل نمی کند.

سازمان هواپیمایی به تعهدات خود در قبال فرودگاه سنندج عمل نمی کند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قادری در خصوص وضعیت پروازها از فرودگاه سنندج و لزوم افزایش آنهاگفت: طی چند سال اخیر سرمایه گذاری های زیادی توسط شرکت فرودگاه های کشور و همچنین به وسیله دولت در استان پیرامون ارتقای وضعیت فرودگاه سنندج انجام شده است.

قادری بیان کرد: اما به رغم آمادگی بالای این فرودگاه در زمینه فنی، عملیاتی و سرمایه انسانی و نیز ظرفیت های بازرگانی قابل قبول، هنوز شرایط مطلوبی در این فرودگاه که تنها فرودگاه فعال استان کردستان است، وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با یادآوری پیگیری های متعدد این مسئله در استان، خاطرنشان کرد: تاکنون شاهد افزایش و ارتقای پروازهای این فرودگاه نبوده ایم و همچنان این مجموعه مورد بی مهری سازمان هواپیمایی کشوری قرار می گیرد.

وی با اشاره به انجام روزانه تنها یک پرواز از فرودگاه سنندج به مقصد تهران، این تعداد را ناکافی دانست و افزود: بنابراین ضروری است در خصوص تعداد پروازهای این فرودگاه تجدیدنظر شود و این تعداد پرواز افزایش یابد.

قادری با یادآوری مکاتبات متعدد با سازمان هواپیمایی کشور با هدف تحقق این مسئله، گفت: خواسته دولت در استان، ایفای دقیق و کامل تعهدات از جانب سازمان هواپیمایی کشور است.

وی عنوان کرد: مشکل دیگر اینکه برخی شرکت های خارجی، خواستار انجام پروازهای خارجی از این فرودگاه به مقصد کشور ترکیه هستند، اما با برخی کارشکنی ها مواجه می شوند.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان افزود: این موضوع موجب می شود تا مسافران این استان به استان های همجوار اعزام شوند که در نهایت گلایه و عدم رضایت مسافران کردستانی را فراهم می آورد.

وی یکی از مصادیق این امر را عدم صدور مجوز برای راه اندازی پرواز چارتر سنندج به استانبول توسط سرمایه گذار بومی استان ذکر کرد و گفت: بنابراین به طور جدی خواهان حل و فصل مشکلات در این زمینه از سوی سازمان هواپیمایی کشور هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی