English

سند گردشگری استان چهارمحال تهیه و تصویب شود

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی از دولتمردان خواست نسبت به حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش اهتمام ورزند و سند گردشگری استان چهارمحال و بختیاری را تصویب کنند.

سند گردشگری استان چهارمحال تهیه و تصویب شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی کاظمی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت هفته دولت و تشکر ازحضور اعضای کمیسیون برنامه وبودجه در استان چهارمحال و بختیاری به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خودپرداخت و از دولتمردان خواست اهتمام ویژه ای برای رفع آن‌ها داشته باشند.

او به وزیر نیرو تذکر داد: مدیریت آب منطقه‌ای استان چهارمحال بختیاری چند صباحی است به صورت سرپرستی اداره می‌شود و برای مردم نگرانی ایجاد کرده، درخواست می‌شود نسبت به تعیین تکلیف این سازمان اقدام شود.

کاظمی خطاب به وزیر نفت نیز گفت: ‌ خانواده های زیادی از مناطق محروم فرزندان مستعد خود را با هزاران آرزو به دانشگاه صنعت نفت فرستادند ولی متاسفانه بعد از فارغ التحصیلی بلاتکلیف هستند.

او پیشنهاد داد: این افراد در قالب جایگزینی با بازنشستگان وزارت نفت به کار گرفته شوند و اقدام عاجلی برای به کار گرفتن این افراد انجام شود.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: ‌ در سفر رئیس جمهور به استان ما، این استان به عنوان قطب گردشگری تعریف شده، لذا از دولتمردان و سازمان گردشگری می‌خواهم که سند گردشگری استان را تصویب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه