English

برگزاری انتخابات سالم موجب افزایش اعتماد مردم می شود

نماینده سابق مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برگزاری انتخابات سالم موجب افزایش اعتماد مردم به نظام سیاسی کشور خواهد شد.

برگزاری انتخابات سالم موجب افزایش اعتماد مردم می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی پرتویی یکشنبه شب در چهارمین نشست هم اندیشی اعضای کمیته های مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان که با موضوع مسائل روز وانتخابات در سنندج برگزار شد، به ارائه مطلبی با موضوع انتخابات و تقریب ادیان و مذاهب اسلامی پرداخت و گفت: انتخابات بنیادی ترین بستر و مجرای مشارکت در اداره کشور و برنامه ای ملی و سرنوشت سازاست که همه ما باید درارتباط با آن احساس مسئولیت کنیم.

وی مشارکت مردم در سرنوشت اجتماعی خودشان را ازضرورت های اولیه جوامع امروز ذکر کرد واظهارداشت: حکومت های اسلامی بیشتر از سایر حکومت ها برای مشارکت مردم اهمیت قائل هستند.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف و نظام و دولت، فراهم کردن بستر و زمینه برگزاری انتخابات سالم و آزاد است تا کاندیداها بتوانند براحتی در چنین فضایی به رقابت سالم بپردازند.

نماینده سابق مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی رسالت ملت را هم، همراهی و هم سویی با نظام و دولت خواند و افزود: اگر انتخابات سالم و آزاد و مردمی برگزار شود اعتماد مردم به نظام سیاسی افزایش پیدا می کند و امید آنها به شایسته سالاری و مشارکت د رعرصه های تصمیم گیری هم بیشتر خواهد شد.

پرتویی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم رقابت را به رفاقت تبدیل می کند، بیان کرد: نتیجه مطلوب برگزاری انتخابات سالم، موجب می شود که تمامی معادلات سیاسی استکبار به هم بریزد.

وی اضافه کرد: اگر شبهه ایی در انتخابات ایجادشود تمامی معادلات تغییر خواهد کرد و اعتماد مردم از بین می رود و به نظام سیاسی کشور هم خدشه وارد خواهد شد.

رایزن فرهنگی سابق ایران در اندونزی و مشاور نماینده ولی فقیه در استان کردستان هم در این نشست گفت: کردستان نخستین استان کشور است که در قالب برگزاری نشست عملی به موضوع انتخابات پرداخته است.

حجت الله ابراهیمیان در این نشست به چارچوب بیاناتات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات پرداخت و اظهارداشت: از نگاه معظم له مردم سالاری دینی بهتر از دموکراسی غربی است چراکه در دموکراسی غربی هدف از انتخابات کسب قدرت و ولی در مردم سالاری دینی انتخابات در چارچوب احکام الهی برگزار می شود و مردم نقش کلیدی در آن دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه