English

بهترین روش برای مبارزه با قاچاق اصلاح الگوی مصرف است

نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینکه بهترین روش برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصلاح الگوی مصرف است، گفت: ‌ قاچاقچیان پیاده‌نظام دشمن هستند.

بهترین روش برای مبارزه با قاچاق اصلاح الگوی مصرف است

به گزارش خبرگزاری موج، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(یکشنبه) پارلمان طی سخنانی پس از گزارش رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در بحثمقاومت در برابر قاچاق توفیق چندانی نداریم و این توفیق در شأن نظام اسلامی نیست و از تراز پایین برخوردار است.

گودرزی تصریح کرد: برخی از قاچاقچیان در انتخابات متعدد با هزینه‌های کلان خودشان را به مسئولان نزدیک می‌کنند تا از این طریق بتوانند بیشتر به اهداف‌شان ببرند، باید محیط ناامنی برای قاچاق‌چیان ایجاد کنیم و هزینه قاچاق را بالا ببریم، قبل از مبادی ورودی باید از قاچاق کالا و ارز جلوگیری شود چرا که قاچاق‌چیان پیاده نظام دشمن هستند.

وی ادامه داد: امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و مقابله و مبارزه با این جریان اجر جهاد دارد و در آن تردیدی نیست.

نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینکه با دقت در امور گمرکی، تسهیل تجارت رسمی و تقویت بازارهای رسمی، می‌توانیم با قاچاق کالا و ارز مبارزه کنیم، گفت: راه اصلی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز که می‌تواند مسیر آنها را به طور عمیق مسدود کند، بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی است، امروز جایگزینی تمدن نوین اسلامی به جای تمدن غربی و میوه آن یعنی اصلاح الگوی مصرف بهترین روش برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی