English

پرداخت طلب گندم کاران باید در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بحرانی دانستن تنش آبی در استان های مرکزی خواهان برگزاری جلسه ای برای بررسی این موضوع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی شد.

پرداخت طلب گندم کاران باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدناصرموسوی لارگانی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۳ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: لازم می دانم کسب اولین مدال طلای المپیک استان اصفهان را خدمت آقای مرادی و مردم این استان تبریک عرض کنم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی در رابطه با قراردادهای جدید نفتی به دغدغه جدی دلسوزان نظام تبدیل شده است. ما نگران تکرار سرنوشت قراردادهایی نظیر کرسنت هستیم.

وی ضمن مهم دانستن بحران آب در استان های مرکزی کشور گفت: با توجه به اهمیت تنش های آبی لازم است جلسه ای با حضور نمایندگان و استانداران استان های خوزستان، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

موسوی لارگانی با مخاطب قرار دادن وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرداخت طلب گندم کاران باید هر چه سریعتر در اولویت وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد. تعویق پرداخت حق الزحمه گندم کاران آنها را گرفتار مشکلات زیادی می کند.

وی با مخاطب قراردادن رحمانی فضلی گفت: به وزارت کشور تذکر می دهم که از حدود سه سال پیش ساختار بخشداری های فلارجان مشخص شده است اما چارت آن همچنان اعلام نشده است. در مجلس نهم ۱۶۰ نفر از نمایندگان ملت نامه ای را امضا کردند که تقسیمات کشوری هر چه سریعتر مشخص شود اما دولت بهانه لایحه را پیش می کشد؛ دولتی که مدعی قانونمندی است به قانون عمل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه