English

برخورد با قاچاقچیان دانه درشت ضرورت دارد

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران با تاکید بر ضرورت مبارزه با قاچاق گفت: در مسیر مبارزه با قاچاق باید با دانه‌درشت‌ها برخورد کرد.

برخورد با قاچاقچیان دانه درشت ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری موج، ژرژیک ابرامیان در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۳ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تاکید ضرورت مبارزه با قاچاق گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب قاچاق خنجری است که از پشت به اقتصاد کشور زده می‌شود، از این‌رو باید با آن مقابله قاطعی صورت بگیرد.

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران با بیان اینکه در مقابله با قاچاق مدیریت صورت گرفته در سطح پایین آن ایجاد نگرانی کرده است، افزود: برخی کالاها که دارای برگ سبز گمرکی نیستند، به راحتی در بازار یافت شده و به فروش می‌رسند.

وی تاکید کرد: باید مقابله با قاچاق برای کمک به اقتصاد کشور در دستور کار قرار گیرد، زیرا بی‌توجهی به آن مشکلات عمده‌ای را منجر می‌شود.

ابرامیان افزود: در راه مبازره با قاچاق گاهی با افراد پایین دست برخورد می‌شود که جریمه آنها و همچنین مصادره اموالشان آنها را با مشکلات بسیاری مواجه می‌کند، از این‌رو ضروری است برای جلوگیری از بروز مشکلات دیگری در این رابطه مبارزه با قاچاقچیان کلان در دستور کار قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه