English

تحقق خودکفایی در تولید گندم با عدم پرداخت مطالبات زارعان همخوانی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از تاخیر دولت در پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: عدم پرداخت مطالبات کشاورزان پای واسطه‌ها را به میدان باز کرده است.

تحقق خودکفایی در تولید گندم با عدم پرداخت مطالبات زارعان همخوانی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، شهروز برزگر در نشست علنی امروز(چهارشنبه، ۳ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت، از عدم پرداخت مطالبات گندمکاران انتقاد کرد و گفت: با توجه به اینکه خودکفایی در تولید گندم رخ داده دولت باید هر چه سریع‌تر مطالبات گندمکاران و کشاورزان را پرداخت کند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌توجهی به پرداخت مطالبات گندمکاران، پای واسطه‌گران را به میدان باز کرده است، افزود: دلالان خواهان خرید نقدی گنم کشاورزان با قیمتی بسیار پایین‌تر از نرخ تضمینی این محصول هستند.

وی در تذکر دیگر خود با انتقاد از کاهش تولید سیب در شهرستان حوزه انتخابیه‌اش افزود: آفات بسیار، میزان تولید سیب در شهرستان سلماس را به شدت کاهش داده، از این‌رو دولت باید عنایت ویژه‌ای به پرداخت خسارت حوادثغیرمترقبه به کشاورزان داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت آب شرب و کشاورزی در کشور تصریح کرد: بی توجهی به مشکلات کمبود آب تهدیدی جدی برای مردم و کشاورزان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه