English

تصویب لایحه اصلاحیه قانون بودجه هدیه مجلس به دولت بود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه از سوی نمایندگان را هدیه بزرگی برای دولت خواند و گفت: با مصوبات مجلس درخصوص این لایحه بهبود وضعیت اقتصادی ضروری است.

تصویب لایحه اصلاحیه قانون بودجه هدیه مجلس به دولت بود

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا تاجگردون در نشست علنی امروز(چهارشنبه، ۳ شهریور) مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ در مجلس گفت: از نمایندگان برای تصویب لایحه اصلاحیه قانون بودجه تشکر می‌کنم؛ زیرا مجلس با این مصوبات ثابت کرد که آمادگی کمک به دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و خروج از رکود را دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان با مجوزهایی که در اصلاحیه قانون بودجه به دولت داده‌اند، حمایت خود از بهبود اقتصادی را نشان داده‌اند، افزود: با مجوزهایی چون انتشار اوراق اسلامی و… دولت برای خروج از رکود مسیری هموار پیش‌رو دارد.

وی با بیان اینکه دولت برای خروج از رکود و کمک به بنگا‌های اقتصادی دیگر بهانه‌ای نخواهد داشت، گفت: ۵ میلیارد دلار وام دریافتی از روسیه و تصویب آن از جمله حمایت‌هایی است که مجلس برای خروج از رکود داشته است.

تاجگردون با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور ما زیاد است، تصریح کرد: مجلس با تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه هدیه بزرگی به دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه