English

تمامی وزرا و مسئولان در خصوص مشکلات باید پاسخگو باشند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون اساسی، تمامی وزرا و مسئولان دولتی در انجام وظایف خود مسئولیت تضامنی دارند بنابراین در خصوص مشکلات کشور باید پاسخگو باشند

تمامی وزرا و مسئولان در خصوص مشکلات باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری موج، عزت الله یوسفیان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات بخش صنعت کشور، گفت: متاسفانه برخی از مسئولان دولتی به جای تمرکز روی حل مشکلات بخش تولید، اقدام به انتقاد از وضعیت موجود می کنند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از مسئولان اظهار می کنند چه مشکلاتی در بخش تولید است این در حالی است که باید سوال کرد چه کسی باید پاسخگوی حل مشکلات باشد.

یوسفیان ملا افزود: دولت مسائل را پذیرفته و بنابراین باید به وعده ها عمل کند به دلیل اینکه موضوع پنهانی وجود نداشته است و بطور مثال وضعیت دارایی ها و بدهی های کشور مشخص بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: دولت وعده داده که کشور را با ظرفیت های موجود اداره کند؛ بنابراین برخی مسئولان به جای بیان مسائل، باید مشکلات را حل کنند.

تک نرخی شدن ارز مانع بسیاری از رانت خواری ها در اقتصاد کشور می شود

یوسفیان ملا افزود: تک نرخی شدن ارز اقدام بسیار مثبتی است و مانع بسیاری از رانت خواری ها در اقتصاد کشور می شود.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: براساس قانون اساسی، تمامی وزرا و مسئولان دولتی در انجام وظایف خود مسئولیت تضامنی دارند؛ بنابراین وزراء نسبت به مشکلاتی که به مجموعه دولت ارتباط دارد، مسئول هستند و باید رسیدگی های لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی