English

کانادا متوجه شد خاوری تنها به اقتصاد ایران لطمه نمی زند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کانادا باید متوجه شده باشد که خاوری متخلف اختلاس ۳ هزار میلیاردی تنها به ایران لطمه نزده بلکه چنین افرادی به کشورهای دیگر هم لطمه می زنند.

کانادا متوجه شد خاوری تنها به اقتصاد ایران لطمه نمی زند

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسین نقوی حسینی در واکنش به ایجاد پرونده تخلف مالی خاوری در کشور کانادا گفت: آقای خاوری به جهت تخلفی که در اختلاس ۳ هزار میلیاردی داشت لطمه شدیدی به حوزه اقتصادی کشور وارد کرد اما متاسفانه آغوش استقبال از او باز کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کانادا تصور می کرد در این تخلف تنها به کشور ما لطمه ای وارد شده است اما مشخص شد تخلفی که از خاوری در کانادا مشاهده شده، نشان می دهد که لطمه این افراد به یک کشور نیست.

وی تاکید کرد: کسی که در روند اقتصادی کشورش اختلال وارد می کند در هر کشوری باشد این اختلال باعثخسارت خواهد شد.

نقوی حسینی با بیان اینکه امیدواریم با این اتفاقی که افتاده کانادایی سر عقل بیایند تا متخلف مجازات شود، اظهار داشت: جمهوری اسلامی مطابق مقررات بین المللی درخواست استرداد خاوری را کرده است و کانادا هم موظف است که پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطابق مقررات اینترپل کانادا موظف است وظایف دیپلماتیک خود را انجام دهد و اگر به این وظایف عمل نکند این کشور مقید به اصول دیپلماسی بین المللی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه