English

نماینده مردم نیشابور با توضیحات وزیر علوم قانع شد

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور وفیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با توضیحات محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قانع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی البته به مدت سه ساعت به صورت غیرعلنی و با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت درباره برسی موضوع مدل جدید قراردادهای نفتی برگزار شد. بعد از پایان نشست علنی و ورود خبرنگاران به صحن، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخ به سوال هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور وارد نشست شد که نماینده مردم نیشابور از فرهادی پرسید که چرا مدرسین و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای پس از انتقال از آموزش و پرورش به وزارت علوم، تعیین تکلیف نمی‌شوند.

محمد فرهادی در پاسخ به او اظهار داشت که استخدام نیروهای حق‌ التدریسی آموزش و پرورش، ربطی به وزارت علوم ندارد؛ به گفته وزیرعلوم در حال حاضر به دلیل نبود ردیف استخدامی و بودجه‌ ای، جذب حق‌التدریسی ‌ها در وزارت خانه محل قانونی ندارد.

چنارانی اما به شرط رفع مشکل جذب حق‌التدریسی ‌ها در وزارت علوم در چند ماه آینده اعلام کرد که از پاسخ‌های محمد فرهادی قانع شده است و اینگونه بود که پرونده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای استیضاح بسته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه