English

لاریجانی ترمز فراکسیون اعتدال است / جدال وکیل‌الدوله‌ها و مخالفان دولت در بهارستان

نایب‌رییس فراکسیون اعتدال با بیان دو جریانی بودن مجلس، گفت: جناحی شکل‌گرفته که تمام انرژی‌ بر تخریب دولت است و گروه دیگری هم در مجلس وجود دارد که می‌خواهد وکیل‌الدوله باشد.

لاریجانی ترمز فراکسیون اعتدال است / جدال وکیل‌الدوله‌ها و مخالفان دولت در بهارستان

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج، درباره فراکسیون اعتدال گفت: فراکسیون اعتدال زیر مجموعه فراکسیون ولایت نیست و اعضای فراکسیون سوم تنها در یک‌جلسه که برای تصمیم‌گیری درباره ریاست مجلس برگزار شد، شرکت کرده اند.

وی افزود: این فراکسیون چیزی در فراکسیون ولایت امضا نکرده و در این جلسه درحالی که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری انتخابات هیات‌رییسه باقی مانده بود، سکوت کردیم که این سکوت به معنای تایید نیست.

نایب‌رییس فراکسیون اعتدال تصریح کرد: فراکسیون اعتدال و ولایت تنها در مورد ریاست مجلس اتفاق‌نظر داشته که آن اتفاق‌نظر تمام شد و هیچ اتفاق‌نظر دیگری وجود ندارد.

جعفرزاده ایمن آبادی درباره جزئیات فراکسیون اعتدال، اظهار داشت: فراکسیون اعتدال، فراکسیونی مستقل و کامل است که اساسنامه آن در این هفته قطعی می شود.

وی با تاکید بر اینکه هرکس خود را منتسب به فراکسیون اعتدال نکند، گفت: فراکسیون اعتدال به دنبال کسب اکثریت نیست و حتی اگر ۲۰ نفر هم باشیم، بنده راضی‌ام و به شدت به دنبال این هستیم که افرادی موثر و قوی را دورهم جمع‌ کنیم.

نایب‌رییس فراکسیون اعتدال خاطر نشان کرد: اعضای فراکسیون اعتدال، مستقل هستند و این بدان معنا نیست که هیچ خط و خطوط سیاسی نداریم بلکه تنها مستقل از دو جریان موجود در مجلس هستیم و معتدلیم.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با برشمردن جریان های حاضر در مجلس، افزود: دو جریان در مجلس وجود دارد که یکی تمام انرژی خود را برای تخریب دولت می گذازد و دیگری هم در حقیقت وکیل الدوله است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی درباره گرایش فراکسیون اعتدال اظهار داشت: این فراکسیون نه وکیل الدوله‌ ونه مخالف دولت است؛ بلکه همه انرژی این فراکسیون این است تا حق و منافع مردم، با مشی اعتدالی و بدون تندروی و کندروی اجرا شود.

نایب رییس فراکسیون اعتدال معتقد است که تا نمایندگان اساسنامه را امضا نکنند، عضویت آن‌ها زیر پرچم فراکسیون اعتدال پذیرفته نیست.

وی همچنین حمایت خاموش لاریجانی از تشکیل فراکسیون اعتدال را کذب خواند و گفت: اگر لاریجانی نبود، فراکسیون اعتدال کار را تمام کرده بود اما ترمز فراکسیون اعتدال، لاریجانی است.

جعفرزاده ایمن آبادی با ابراز گلایه از لاریجانی مبنی بر مانع شدن تشکیل فراکسیون اعتدال و اصرار بر یکپارچگی ادامه داد: علت اصلی به پایان نرسیدن عضوگیری فراکسیون اعتدال، لاریجانی است چون وی اصرار بر یکپارچگی دارد اما ما گفتیم تحت هیچ عنوان زیر پرچم فراکسیون ولایت نمی‌توانیم بیاییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه