English

تنها دلیل استحکام حزب موتلفه متقن بودن پایه های آن است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: من با افتخار اعلام می کنم که به علت متقن بودن پایه های فکری موتلفه حزب ما هر روز قدرتمندتر می شود.

تنها دلیل استحکام حزب موتلفه متقن بودن پایه های آن است

به گزارش خبرگزاری موج؛ "محمدنبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پنجاه و یکمین سالگرد شهادت اعضای این حزب که در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهارداشت: حزب موتلفه تنها حزبی است که با تصمیم و دستور مستقیم حضرت امام خمینی (ره) در منزل ایشان شکل گرفت.

وی ادامه داد: در سفری که به لبنان داشتم سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به بنده گفت، در جهان دو حزب هستند که استثنایی می باشند یکی حزب الله لبنان و دیگری حزب موتلفه اسلامی زیرا با دستور مستقیم امام خمینی(ره) تشکیل شده است.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: اساسنامه حزب موتلفه با نظر مستقیم شهید بهشتی تدوین شده است و ما از همان آغاز دایه برپایی حکومت اسلامی داریم.
حبیبی گفت: در همان سال ها بود که شهید مطهری اعلام کردند که باید برخی از سران حکومت پهلوی به خاک افتاده شوند تا رعب و وحشت ایجاد شده در جامعه از بین برود در همین راستا شورای موتلفه جلسه ای ۱۸ ساعته برگزار کرد که در آن جلسه تصمیم به مبارزه مسلحانه گرفته شد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: از نظر ما انقلابی بودن در چارچوب تدین شکل می گیرد که این موضوع نظریه تمام اعضای حزب موتلفه است و حزب موتلفه برای آغاز مبارزه مسلحانه خود رسماً از امام خمینی(ره) دستور گرفت.
حبیبی با اشاره به تاریخ تاسیس حزب موتلفه گفت: پنجاه و سه سال از تولد این حزب می گذرد من با افتخار اعلام می کنم که به علت متقن بودن پایه های فکری موتلفه حزب ما هر روز قدرتمندتر می شود و ما راهی جز ادامه راه شهیدان نداریم ما این راه را پس از ۵۳ سال پرشورتر از قبل ادامه می دهیم.
وی افزود: تنها دلیل استحکام حزب موتلفه متقن بودن پایه های آن است رنگ حزب موتلفه رنگی مذهبی است ما هم دوست داریم در مجلس و دولت حضور داشته باشیم. اطاعت از ولی فقیه و دین را به عنوان اساس ترین اصل حفظ خواهیم کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه