English

روحانی و قالیباف بدقولی کردند / دعوت خانه احزاب را فقط علی مطهری قبول کرد!

نایب رئیس خانه احزاب با ابراز گلایه از محقق نشدن وعده رئیس جمهور و شهردار تهران در واگذاری ساختمان به این خانه، گفت: در نشست فصلی پیش رو تنها علی مطهری قبول دعوت کرد.

روحانی و قالیباف بدقولی کردند / دعوت خانه احزاب را فقط علی مطهری قبول کرد!

«قدرتعلی حشمتیان» روز شنبه در گفتگو با لیلا اسماعیل نژاد خبرنگار خبرگزاری موج افزود: رئیس جمهور و رئیس مجلس برای حضور در این نشست دعوت شده اند که البته تا کنون تنها علی مطهری نائب رئیس مجلس قبول دعوت کرد و معاون سیاسی وزیر کشور نیز در این نشست فصلی حضور خواهد یافت.

وی با تشریح علت تاخیر در برگزاری نشست فصلی اظهار داشت: براساس مصوبه شورای مرکزی احزاب، قرار بود نشست فصلی در تیرماه برگزار شود که بدلیل همزمانی آن با ماه رمضان مصوب شد در تاریخ ۲۴ تیرماه برگزار شود.

نائب رئیس خانه احزاب ادامه داد: با توجه به سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه و همراهی عده ای از دبیران کل احزاب با ایشان، نشست فصلی به ۳۱ تیرماه موکول شد.

به گفته وی، این همایش از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۳۱ تیر ماه آغاز خواهد شد و تا بعد از ظهر همان روز ادامه پیدا خواهد کرد.

حشمتیان با بیان اینکه خانه احزاب براساس اساسنامه به صورت فراکسیونی اداره می شود، اظهار داشت: با برگزاری قرعه کشی به ترتیب اصول گرایان، مستقلین و اعتدال گرایان و اصلاح طلبان این سه سال را اداره خواهند کرد.

دبیر کل حزب مستقل ایران با ابراز گلایه از محقق نشدن وعده رئیس جمهوری و شهردار در واگذاری ساختمان به خانه احزاب، تصریح کرد: رئیس جمهور، وزیر کشور و شهردار قول دادند مکانی برای احزاب اختصاص دهند که هنوز این امر محقق نشد؛ ما پیشنهاد وزیر کشور برای مکان ابوسعید را پذیرفتیم.

وی ادامه داد: اما این مکان تجهیزات لازم را ندارد و نشست های احزاب تا کنون معمولا یا در سالن شهید رجایی و یا در دفتر آقای صدر برگزار شده است.

دبیر کل حزب مستقل ایران با بیان اینکه ۲۶ مرداد امسال پایان اداره خانه احزاب از سوی حزب اصولگرایان است، ابراز امیدواری کرد، در یک ماه باقیمانده ساختمان احزاب به آنان تحویل داده شود.

نائب رئیس خانه احزاب ایران محورهای نشست فصلی پیش رو را اعلام نظرات ۱۰ تا ۱۵ دبیر کل حزب، تعامل بین احزاب، برنامه ریزی فعالیت های احزاب، مسائل سیاسی روز کشور، برگزاری کمیته ها و گزارش سالانه رئیس خانه احزاب عنوان کرد.

وی درباره اینکه آیا در این نشست از انتخابات پیش رو نیز بحثی مطرح می شود یا نه، گفت: خانه احزاب صنفی است و بنده به عنوان دبیر کل حزب مستقل ایران نظرات خاص خود را بیان خواهم کر د اما حمایت از یک فرد خاص و تصمیم گیری قطعی زود است.

حشمتیان ادامه داد: درعین حال این حزب همچنان از آقای روحانی حمایت می کند و فعلا گزینه دیگری ندارد و البته همه چیز به زمان و شرایط بستگی دارد.

به گزارش موج، ۲۴۰ حزب در کشور فعال است که ۱۸۶ حزب تا کنون عضو خانه احزاب شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه