English

مردم تهران به دو حزب رای دادند و کاری به کاندیداها نداشتند / عده ای می گفتند پسر ۵ ساله ام سلطان چای است

دبیر کل جبهه پیروان رهبری گفت: حدود ۱۵ تا ۲۰ سال پیش عده ای می گفتند پسرم لباس هزار دلاری می پوشد و سلطان چای است در حالی که او تنها ۵ سال داشت.

مردم تهران به دو حزب رای دادند و کاری به کاندیداها نداشتند / عده ای می گفتند پسر ۵ ساله ام سلطان چای است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمدرضا باهنر در نشست خبری خود با اشاره به مسایل جاری کشور گفت: اتفاق های مهمی در کشور رخ داده است و تروریست ها جنگ های نیابتی راه انداختند البته این اتفاقات به دلیل اینکه حکومت هایی که سال ها خود را حامی مسلمانان جهان می دانستند را رسوا کرد و آنها به صورت علنی همراه با رژیم صهیونیستی بودن خود را نشان دادند و تلاش می کنند که تا بر سرقدرت باقی بمانند حتی به قیمت جان کودکان و زنان و مردان بی گناه اما انشاالله این تلاش ها میخی است که بر تابوت خود می کوبند.

وی افزود: درگذشت مرحوم دامان فاجعه بسیار تاسف باری بود و بحثترور بیولوژیکی وی مطرح شد که ما در حال پیگیری آن هستیم. نایب رئیس مجلس نهم در ادامه به فیش های حقوقی نجومی اشاره کرد و گفت: ممکن است در هر کاری اداری و سازمانی بزرگ اشکالاتی به وجود آید و ممکن است باعثظلم هایی در جامعه شود اما مهم تر از اصل موضوع نحوه برخورد با این اشکال است.

باهنر ادامه داد: پانزده و بیست سال پیش شایعاتی در مورد من مطرح شد که پسرم لباس هزار دلاری می پوشد و سلطان چای است اما در آن زمان پسر من تنها ۴ تا ۵ سال سن داشت و من نمی توانستم کاری بکنم اما الان فضای خبری به قدری پرتوان است که می تواند از کاه کوه بسازد البته این فضا مثبت است چرا که مسئولان زودتر به خود می آیند.

وی خاطرنشان کرد: فیش های حقوقی ریشه های مختلفی دارد و بهترین تعبیر را رهبری داشتند و عده ای حقوق نجومی خود را در پایه قانون دریافت می کردند و عده ای دیگر دریافتی شان بدون توجه به قانون بود، ما حدود ۱۰۰ هزار مدیر در کشور داریم و کسانی که حقوق نجومی گرفتند به یک درصد هم نمی رسد و مدیران پاک در کشور وجود دارد.

دبیر کل جبهه خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: قانون اختیاراتی را به مجمع عمومی داد که می توانست چنین حقوق هایی را تصویب کند و در این راستا عده ای حقوق هایی عجیب و غریب برای خود تصویب کردند بعضی جاها این کار را انجام ندادند اما برداشت های غیرقانونی انجام دادند و هم اکنون نکته مهم این است که دولت کار را به طور جدی دنبال می کند.

باهنر افزود: تا کنون چندین بار نظام هماهنگ پرداخت تصویب شد ولی هر بار راه های گریز برای سواستفاده کنندگان وجود داشت. لذا باید جلوی این روزنه های نشر را گرفت آن گونه که دولت وعده حل آن را داد در این میان مجلس هم باید نشتی قانون را اصلاح کند.

باهنر خاطرنشان کرد: تکلیف خاطیان حقوق های نجومی مشخص است و آن هایی که قانونی عمل کردند باید پول را به بیت المال برگردانند و از مسئولیت ها کنار گذاشته شوند و آنهایی که به طور غیر قانونی در اموال دولتی تصرف کرده اند باید مجازات و محاکمه شوند.

دبیر کل جبهه پیروان در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد فرآیند اجرایی شدن برجام و کارشکنی های طرف غربی گفت: مذاکرات هسته ای و اجرای برجام همواره حاشیه هایی داشته و دارد و خواهد داشت، این گفتگوها یک جنگ نرم جدی است و طرفین مذاکره تلاش می کنند که بیشترین منافع را نصیب خود کرده و بیشترین ضربه را به رقیب بزنند.

باهنر ادامه داد: رهبری بارها فرموده اند طرفین مذاکره به ایران قابل اطمینان نیستند نه تنها حرفهایشان بلکه امضاهایشان هم قابل اعتماد نیست و بارها امضا کردند و زیر آن زدند چون خودشان را بزرگ می دانند.

وی افزود: احساسم این است که سناریوی نانوشته بین اعضای ۱ + ۵ به وجود آمده است در مذاکرات هم همین بود. برای مثال خانم مرکل حرف بی ربطی می زند و اوباما تکذیب می کند و خودشان برای خودشان پلیس بد و خوب و مجری دارند. البته نمی خواهم دنبال توهم توسعه باشم ولی این یک سناریو است و بین خودشان تقسیم کار کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه