English

دست‌اندرکاران تأمین امنیت کشور، به خوبی انجام وظیفه می‌کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دست‌اندرکاران تأمین امنیت کشور، به خوبی انجام وظیفه می‌کنند.

دست‌اندرکاران تأمین امنیت کشور، به خوبی انجام وظیفه می‌کنند
به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز گذشته در ضیافت افطاری کارکنان و خانواده حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دست‌اندرکاران تأمین امنیت کشور، به خوبی انجام وظیفه می‌کنند، اظهار داشت: در شرایطی که منطقه بحرانی و پرآشوب، مملو از جنگ و خونریزی است و هر روز شاهد ترور، کشتار، جراحت و انفجارهای تروریستی هستیم، خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی شما، نیروهای مسلح و نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و وفاداری هوشیارانه مردم، ایرانی امن و آرام داریم.
وی صبوری و تحمل شرایط سخت کار نیروهای امنیتی و حفاظتی از سوی خانواده‌های آنان را ستود و گفت: قطعاً همراهی همسران و فرزندانتان، روحیه و انرژی مضاعفی به نیروهای امنیتی کشور می‌بخشد.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه با تأکید بر اینکه باید از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برای تقرب و نزدیکی بیشتر به خدا بهره ببریم و این فرصت گرانبها را از دست ندهیم، خاطرنشان کرد: عفو و بخشش خداوند در این روزها و شب‌ها، بسیار است و شامل حال همه‌ی بندگانش می‌شود، بنابراین باید هر کس که در طول سال احیاناً دچار آلودگی و انحرافی شده است، از این فرصت باقی‌مانده استفاده کند.
وی افزود: یکی از دعاهای ما به درگاه خداوند در این شبها باید حل مشکلات و مسایل اجتماعی باشد که چند سالی گریبانگیر جامعه‌ی ایران شده است و باید از خدا بخواهیم ما را در رفع نابسامانی‌های اخلاقی و اجتماعی موفق بدارد.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پایان گفت: ان‌شاءالله خداوند مردم و همه افرادی را که در راهش قدم بر می‌دارند، محفوظ، مصون و ثابت قدم نگه دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه