English

دُمَل چرکین فیش‌های حقوقی باید اصلاح شود

یک عضو مجمع جریان اصلاح‌طلب گفت: جریان ضد اصلاحات با طرح موضوع فیش‌های حقوقی به دنبال منفعل و مأیوس کردن مردمند.

الهه کولایی، عصر امروز، یکشنبه در مراسم افطاری سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار، طی سخنانی با اشاره به تجربه مشروطه در کشور اظهار کرد: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که بعد از کشور روسیه اولین ملتی بودیم که جنبش مشروطه را تجربه کردیم اما حافظه تاریخی ما با وجود این تجربه ارزشمند قوی نیست.

وی افزود: به خاطر می‌آورم که در مجلس ششم و زمانی که ما در مجلس برای دفاع از حقوق مردم و مطالباتشان فعالیت می‌کردیم، فضایی ایجاد شده بود که ظاهراً امروز آن فضا را فراموش کرده‌ایم و از خاطر برده‌ایم که چه شرایطی را پشت سر گذاشته‌ایم.

کولایی ادامه داد: در مجلس ششم فضای تبلیغاتی بسیار سنگینی علیه نمایندگان اصلاح‌طلب ایجاد شده بود تا به مردم این‌طور بگویند که انتخاب درستی انجام نداده‌اند و نمایندگان اصلاح‌طلبان به دنبال منافع شخصی خودشان هستند تا ذهن مردم را به سمت انفعال و ناامیدی بکشانند.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به موضوع افشای فیش‌های حقوقی گفت: در طرح حقوق‌های غیرمتعارف که هم‌اکنون در حال افشاست و باید با این دُمَل چرکین برخورد شده و آن را اصلاح کرد، شرایطی پیش آمده است که جریان ضد اصلاحات می‌خواهد از این موضوع بهره‌برداری کند تا مردم را در موضع انفعال قرار دهد.

کولایی تأکید کرد: مردم تأثیر رأی‌شان را در انتخابات اسفندماه دیده‌اند اما این جریان ضد اصلاحات، بسیار پرقدرت به سمت منفعل و مأیوس کردن مردم حرکت می‌کنند که لازم است در برابر چنین جریانی با آگاهی و هوشیاری عمل کنیم به شرطی که تمام مسئولان و حاکمان درد جراحی اصلاح دُمَل چرکین فیش‌های حقوقی را تحمل کنند و تجربه ده، پانزده سال گذشته را از یاد نبرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه