English

علت مرگ مرحوم علی دادمان بررسی می شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: درباره علت مرگ مرحوم علی دادمان باید بررسی هایی صورت گیرد و بنده دستور این موضوع را صادر کرده ام.

علت مرگ مرحوم علی دادمان بررسی می شود

 

به گزارش خبرگزاری موج، علی شمخانی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم ترحیم علی دادمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در باره علت مرگ مرحوم علی دادمان و اینکه آیا احتمال ترور بیولوژیکی وی وجود دارد یا نه توضیخ داد: این موضوع باید بررسی شود و برای پیشگیری از این نوع حوادثکمیته ای تشکیل شود.

وی اضافه کرد: این مساله ابعاد حقوقی فراوانی دارد که در شورای عالی امنیت ملی بررسی می شود و اگر چنین مسائلی وجود داشته باشد باید دید چه کسی از آن سود می برد. شمخانی همچنین در پاسخ به پرسشی در باره سفر اخیر خود به مسکو گفت: در این سفر اجلاس سه جانبه ای برای بررسی مسائل میدانی سیاسی و امنیتی سوریه تشکیل شد تا از نزدیک مسائل مربوط به سوریه بررسی شود. دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین در باره تشکیل جلسات هیات نظارت بر برجام گفت: چهارمین جلسه این هیات هفته گذشته تشکیل و در آن مسائل مختلف پولی، بانکی، سرمایه گذاری خارجی و چالش های ناشی از متن برجام و تفسیر غلط آمریکا یا به اصطلاح چالش های درون و برون برجام بررسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه