English

نماینده ولی‌فقیه در ایلام؛

اقتدار ایران موضوعی است که همه به آن اذعان دارند

نماینده ولی‌فقیه در ایلام اظهار کرد: امروز ایران در اوج اقتدار و نظام سلطه در اوج ضعف است. نظام سلطه و در راس آن آمریکا فقط از طریق تبلیغات اعلام قدرت می‌کند ولی در میدان عمل این گونه نیست و نباید فراموش کرد که همه آنها در تلاشند تا نظام اسلامی ایران را تضعیف کنند.

اقتدار ایران موضوعی است که همه به آن اذعان دارند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از مناسبت‌های ملی و اسلامی ماست چرا که این نیرو در تامین نظم و آسایش عمومی و تضمین حقوق مدنی در راستای تکالیف قانونی و انتظامی خود کارنامه درخشانی دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مجموعه‌ای از نیروهای متعهد، متدین و ولایتمدار است، افزود: این عزیزان با همه توانی که دارند در برقراری امنیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی انجام وظیفه می‌کنند و می‌توان گفت که اقتدار مثال زدنی ما که مرهون نیروهای مسلح کشور است بخشی از آن بر دوش نیروی انتظامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، آمریکا را یکی از ناامن‌ترین کشورهای امروز جهان دانست و گفت: با وجود اینکه در منطقه‌ای قرار داریم که همه توطئه‌ها برای ناامنی کشور ماست اما اقتدار نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، ناجا و سربازان گمنام ولی‌عصر (عج) ما را از امن‌ترین کشورها قرار داده است.

لطفی به خدمات گسترده نیروهای انتظامی اشاره و عنوان کرد: مرز بین‌المللی مهران گذرگاه شمار زیادی از زائران عتبات عالیات برای حضور در مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان امام‌حسین (ع) است که بخش اعظمی از ارائه خدمات به این زائران، از گذرنامه گرفته تا تامین امنیت و تردد و .... بر دوش نیروی انتظامی است.

وی ضمن خیرمقدم به استاندار جدید ایلام یادآور شد: امیدواریم آقای قاسم سلیمانی دشتکی که سکان مدیریت استان را در دست گرفته، منشاء خدمات ارزنده‌ای در استان باشند و لازم است که همه دستگاه‌ها، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی همت و همراهی لازم را با مدیریت استان داشته باشند.

امام‌جمعه ایلام با تاکید بر اینکه خوشبختانه فضای تعامل در استان حاکم است و باید بیشتر باشد، گفت: به امید خدا و با تلاش همه نیروها باید در مسیر توسعه استان قدم برداریم و نباید فراموش کرد که الان از جمله مسایل مهم جامعه مسایل اقتصادی، بیکاری و رکودی است که در بخش اقتصادی وجود دارد که همان دغدغه‌های مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است و راهی که برای رشد ما وجود دارد همان تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه اقتدار نظام اسلامی ایران یک واقعیتی است که همه دنیا به آن اذعان دارند، اظهار کرد: امروز ایران در اوج اقتدار و نظام سلطه در اوج ضعف است. نظام سلطه و در راس آن آمریکا فقط از طریق تبلیغات اعلام قدرت می‌کند ولی در میدان عمل این گونه نیست و نباید فراموش کرد که همه آنها در تلاشند تا نظام اسلامی ایران را تضعیف کنند.

لطفی اضافه کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان ما از هر توطئه‌ای از قبیل جنگ، فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها و .. استفاده کردند تا نظام اسلامی را شکست دهند ولی امروز خود اروپایی‌ها و آمریکا اغرار دارند که شکست خورده‌اند و پیروز میدان ایران است. در سوریه و یمن شکست خورده و زمین گیر شده‌اند و اکنون بعد از شکست داعش یک توطئه دیگری برای تجزیه عراق، راه انداخته‌اند و می‌خواهند اسرائیل دومی در منطقه ایجاد کنند ولی باید بدانند راه به جایی نخواهند برد.

وی با بیان اینکه عامل این توطئه جدید شخصی است که پرونده سیاهی دارد و به دنبال خیانت به عراق و خلق کرد است، گفت: این فرد همواره در مسیر آمریکا گام برداشته و با این کار خود به دنبال یک خیانت بزرگ است.

امام‌جمعه ایلام در ادامه با تبریک کسب مدال طلای جهانی در مسابقات بین‌المللی توسط ورزشکار ایلام «مجتبی ملکی» تصریح کرد: ایلام در بسیاری از رشته‌های ورزشی و در مسابقات بین‌المللی صاحب مدال است و این نشان می‌دهد که زمینه رشد جوانان در عرصه‌های بین‌المللی فراهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه